کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: برای باتشوایی خوشحالم؛ شایسته قهرمانی هستیم و این تنها راه ساکت کردن منتقدان است

کیهیل چلسی را بهترین تیم لیگ برتر انگلستان می داند.چلسی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناامید در دوره پیشین دوباره به قهرمانی لیگ برتر دست یافتند.   گری کیهیل می گوید این بهترین راه برای ساکت کردن منتقدین است. 


به گزارش وبسایت رسمی چلسی، مدافع انگلیسی که دومین قهرمانی خود با آبی ها در لیگ برتر را تجربه می کند پس از پیروزی شب گذشته برابر وست برومویچ گفت:


تمام فصل سخت کار کردیم تا در جایگاهی باشیم که بتوانیم جام را فتح کنیم. احساس می کردیم [قهرمانی] خیلی نزدیک اما خیلی دور است. بهترین تیم لیگ هستیم و شایستگی این قهرمانی را داریم. [وقتی] در ابتدای فصل روی نامتان خط می کشند این بهترین راه برای ساکت کردنشان است. این تیم گروهی خاص است و پس از فصل گذشته شخصیت خود را نشان داد.

کیهیل در تک گل بازی شب گذشته که چلسی را به پیروزی و قهرمانی رساند نقش داشت؛ سزار آزپیلیکوئتا  ضربه بلوکه شده کیهیل را روی ریباند به درون محوطه ارسال کرد تا میچی باتشوایی گل تعیین کننده را به ثمر برساند:


بهترین ضربه ام نبود. برای میچی خوشحالم. تمام فصل به عنوان یک گروه با هم بودیم و این ما را به اینجا رسانده است. او آنقدری که می خواسته بازی نکرده است اما زدن گل قهرمانی فوق العاده است.

وی درباره کار زیر نظر آنتونیو کونته گفت:


با کار سخت و شور زیاد پیش آمده است. به شکلی مثبت آدمی جدی است. او هر روز خستگی ناپذیر ما را تمرین می دهد. همه ما آن را پذیرفته ایم و به آن باور پیدا کرده ایم و این عالی است. پیش از بازی صحبت کردیم و گفتیم که این موقعیت ها هر روز به دست نمی آیند و باید دو دستی آن را چسبید. او به ما گفت آرام باشیم و فوتبالمان را بازی کنیم. او برای کسب پیروزی شور و حرارت بسیاری دارد اما در مواقعی خاص آرام است. او بین دو نیمه حرف هایش را تکرار کرد. شاید زیادی تلاش می کردیم و همین کار را سخت کرد؛ آنها خوب دفاع می کردند و باید برای گلزنی صبور می بودیم.

چلسی دو هفته دیگر در فینال رقابت های جام حذفی انگلستان رو در روی آرسنال قرار خواهد گرفت:


از این هفته لذت خواهیم برد اما روزی بزرگ در انتظارمان است؛ هر دو قهرمانی را می خواهیم. می دانیم که دشوار خواهد بود اما هفته ای عالی خواهیم داشت.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد