کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار لمپارد به بازیکنان چلسی پس از قهرمانی

                

چلسی در طول 12 ماه از جهنم به بهشت رسید. اگر این تیم سال گذشته در چنین مقطعی، روزهای کابوس واری را پشت سر می گذاشت، حالا قهرمان لیگ برتر انگلیس است.

  چلسی شب گذشته با پیروزی 0-1 در زمین وست بروم برای ششمین بار قهرمان انگلیس شد. این ممکن نمی شد مگر با اندیشه های تاکتیکی نوی آنتونیو کونته که حالا عصر جدیدی در چلسی رقم زده است.

 این شروع خوبی برای آنتونیو کونته در فوتبال انگلیس بود که تیمش قرار است در فینال جام حذفی نیز به میدان برود.

 

با این حال، فرانک لمپارد، یکی از اسطوره های چلسی، به بازیکنان و همچنین کونته در مورد فصل بعد هشدار داد:« این قهرمانی را به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم ولی معتقدم آزمون سختی در فصل آینده خواهد بود و بازیکنان چلسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها کار سختی دارند.

فصل گذشته دیدیم که بازیکنان نتوانستند در طول دو سال مقاوت کنند و در سال دوم و در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بودند. علاوه بر آن تیم‌هایی که بعد از چلسی در جدول رده بندی قرار دارند، قدرتمند خواهند شد. معتقد هستم کار چلسی برای قهرملانی سخت خواهد بود.»


آنتونیو کونته تاکنون چهار بار به عنوان مربی در سطح باشگاه فعالیت کرده است که توانسته چهار قهرمانی در لیگ را نیز کسب کند(سه بار با یووه و یک بار با چلسی) تا نشان بدهد تبحر خاصی در قهرمانی در لیگ دارد. 

لمپارد با تمجید از کونته گفت:« او توانسته است تاثیر زیادی از خود در این قهرمانی داشته باشد. اکنون همه هواداران چلسی دوست دارند او سال‌ها در این تیم بماند.

کانته بهترین بازیکن فصل شد و ادن هازارد نیز عملکرد خیلی خوبی در تیم داشت ولی مرد سال را باید آنتونیو کونته نامید. او ریس است و توانست تیم را از رده دهم فصل قبل به صدر جدول برساند و قهرمان کند. او نیاز دارد تا در تابستان تقویت شود. سران چلسی باید با جذب دو الی سه بازیکن تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آماده کنند.»



منبع:ورزش سه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد