کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بیش از هر چیز منتظرم تری روز یکشنبه جام را بالای سر ببرد؛ رفتن او ناراحت کننده است

قهرمان انگلیس شب گذشته با درخشش بازیکنان عمدتاً ذخیره خود موفق به شکست زنبور های واتفورد شد.  
چلسی دوشنبه شب در دیداری جذاب موفق شد واتفورد را با نتیجه 4-3 در استمفورد بریج شکست دهد. کاپیتان جان تری زننده گل اول آبی ها در این دیدار بود.

به گزارش FourFourTwo، سرمربی ایتالیایی پس از بازی پیش از هر چیز به سراغ تری رفت و درباره اسطوره شیرها گفت:

بیش از هر چیز  منتظرم که در دیدار برابر ساندرلند جام را بالای سر ببرد و فکر می کنم بازیکنان هم همین را می خواهند. این پایان مناسب برای جان است. او چه در داخل و چه در خارج از آن بسیار به من کمک کرده است. او همواره در هر لحظه از فصل پیام درست را برای هم تیمی هایش ارسال می کند. او می خواهد بیشتر و به صورت مستمر بازی کند و برای همین تصمیم به ترک چلسی گرفت تا در تیم دیگری در هر بازی به میدان برود. رفتن او، در فصل آینده فقدان بزرگی برای ما خواهد بود. برای من ناراحت کننده است اما به تصمیم او احترام می گذارم و وقتی ذهن و بدنت می گوید به بازی کردن ادامه بده پس باید این کار را کرد و به صورت مستمر به زمین بازی رفت.
کونته با در نظر داشتن دیدار فینال جام حذفی برابر آرسنال در بازی شب گذشته به دیگو کوستا استراحت داده بود. مهاجم اسپانیایی بین دو نیمه با ورود به اتاق مطبوعات با یک پرتقال از خود پذیرایی کرد. وقتی خبرنگاران ماجرا را برای کونته تعریف کردند و در اینباره از او پرسیدند اولین واکنش کونته این بود که او چه چیزی خورده است! وی در واکنش به این ماجرا به شوخی گفت:

خیلی مهم است. کیک شکلاتی؟ پس از دست او حسابی عصبانی ام چون باید برای من هم کیک می آورد! در طول بازی در عذاب بودم. کمی کیک با شکلات می توانست به من کمک کند! دفعه به او می گویم که به من هم فکر کند!
کونته همچنین درباره عملکرد یکی دیگر از مدافعین گلزن تیم برابر واتفورد یعنی سزار آزپیلیکوئتا گفت:

فصل فوق العاده ای داشته است و عالی بازی کرد. داشتن چنین بازیکنانی برای سرمربی خیلی خوب است. اگر به او بگویم دستکش دست کن و  درون دروازه بایست این کار را می کند. او یک فوتبالیست نمونه است و می تواند در پست های مختلفی به میدان برود. او به عنوان یک وینگر بازی کرد و یک گل زد و می توانست دو سه گل بزند. او فصلی شفگت انگیز را پشت سر می گذارد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد