کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: ممکن است پس از بازی برابر ساندرلند از فوتبال بازنشسته شوم؛ در حال بررسی گزینه هایم هستم

تری پس از دیدار شب گذشته صحبت های مبهمی درباره آینده اش داشت.جان تری دوشنبه شب در برابر واتفورد از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و شبی احساسی را در استمفورد بریج پشت سر گذاشت.  
به گزارش گاردین، اسطوره انگلیسی که پیش از این از تصمیم خود برای ترک چلسی در پایان فصل جاری خبر داده بود در صحبت های خود پس از پیروزی شب گذشته اشاره هایی به بازنشتسگی احتمالی خود داشت:

هیچوقت نمی خواسته ام بازیکنی باشد مردم برای خلاص شدن از شرش لحظه شماری می کنند، بازیکنی که طولانی تر از حد در تیم می ماند و جلوی پیشرفت بازیکنان جوان را می گیرد؛ این اساس تصمیم من بود. می دانم که گفته ام می خواهم مستمر فوتبال بازی کنم اما هنوز احتمال دارد بازی روز یکشنبه برابر ساندرلند آخرین بازی ام باشد و از فوتبال بازنشسته شوم. حضور روی نیمکت دیدگاه جدید به من داده است و اگر بخواهم وارد مربیگری شوم به من کمک خواهد کرد. [به پیشنهادات] بستگی دارد؛ اگر پیشنهاد خوبی به دستم برسد با خانواده ام آن را بررسی خواهم کرد؛ فرقی هم نمی کند کجا باشد، اینجا یا خارج از کشور. در حال حاضر هنوز تصمیم نگرفته ام و گزینه هایم را بررسی می کنم.
در حال حاضر روی کلاس های سرمربیگری ام تمرکز کرده ام. این فصل در آینده به کمک من خواهد آمد. از زاویه دیگری آن را می بینم: آیا سرمربی با بازیکنانی که در ترکیب قرار نمی گیرند حرف می زند؟ آیا تمرینات به اندازه کافی جدی هست تا در زمان دعوت شدن به تیم در وضعیت جسمانی مناسبی قرار داشته باشید؟ از نشستن روی نیمکت و تماشای تیم چیز های زیادی یاد گرفته ام. این تجربه به من کمک می کند.
رفتن سخت خواهد بود. مخصوصاً وقتی برای مدتی طولانی در باشگاهی بوده و خاطرات و دوستان و سرمریبان خوبی بسیاری داشته اید. امشب دشوار بود اما یکشنبه خیلی خیلی سخت خواهد بود.
تری در دیدار برابر واتفورد شب ماجرایی را پشت سر گذاشت. وی زننده گل اول بازی بود اما تنها لحظاتی بعد با اشتباهی  مقدمات گل تساوی واتفورد را فراهم کرد. وی در اینباره گفت:

پیش و بیش از هر چیز خوشحالم که در ترکیب ثابت تیم قرار گرفتم. خوشحالم شدم که در ترکیب قرار گرفتم و مهمتر از آن کسب پیروزی بود.
 
طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد