کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دنی مورفی: انتقال هازارد به رئال مادرید اجتناب ناپذیر به نظر می آید

مورفی، بازیکن سابق تیم های لیورپول و تاتنهام معتقد است هازارد احتمالاً در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.  
چلسی جمعه هفته ای که گذشت موفق شد به قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس در فصل 17-2016 دست یابد. این دومین قهرمانی ادن هازارد با چلسی در لیگ برتر بود.

به گزارش دیلی میل، ستاره بلژیکی آبی ها که در رقابت های این فصل یکی از مهره های کلیدی تیم بود در برهه های مختلفی در طول فصل به رئال مادرید لینک شده بود. در حالیکه گزارش ها در اسپانیا از احتمال بالای جدایی هامس رودریگز خبر می دهند، دنی مورفی باور دارد هازارد راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. چلسی با وجود پشت سر گذاشتن فصلی موفق از آینده سه ستاره خود - آنتونیو کونته، دیگو کوستا و هازارد - مطمئن نیست. ستاره سابق فوتبال انگلیس در برنامه Match of the Day در پاسخ به اینکه جدایی کدام یک از این سه نفر بیشتر از همه به چلسی آسیب خواهد زد گفت:

به نظر من هازارد. او سرنوشت بازی ها را عوض می کند. سوپراستار تیم اوست. در تمام بازی های بزرگی که دیده ام و او تفاوت بین تساوی و پیروزی بوده است. سطح آمادگی و عملکرد او در این فصل فوق العاده بوده است. با تمام چیز هایی که شنیده این انتظار ندارم او را در پیراهن چلسی ببینم. به حرف های مادریدی ها و هازارد که گوش می کنید به نظر می رسد که انتقال اجتناب ناپذیر است. به نظر همه می خواهند برای رئال مادرید و بارسلونا بازی کنند و وقتی سراغتان می آیند نمی توانید نه بگوئید. باید منتظر ماند و دید. اگر کوستا و هازارد بروند چلسی تابستان سختی خواهد داشت.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد