کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: فینال جام حذفی دیداری احساسی خواهد بود؛ آرسنال همیشه در قلب من است

سسک فابرگاس در خصوص تقابل با آرسنال در فینال جام حذفی صحبت کرده است. 

 

 تیم فوتبال چلسی که قهرمانی خود در لیگ را قطعی کرده است در فینال جام حذفی نیز به مصاف آرسنال خواهد رفت و این فرصت را خواهد داشت تا دومین جام فصل را کسب کند. دیداری که سسک فابرگاس معتقد است دیداری احساسی برای او خواهد بود.


به گزارش مترو، فابرگاس در این باره گفت:


آرسنال در بخش دفاعی وضعیت خوبی دارد و طی مدت اخیر بردهای خوبی کسب کرده که برای آنها مفید بوده است. اما ما هم در شرایط خوبی به سر می بریم. این دیدار احساسی خواهد بود اما من باید احساساتم را کنار بگذارم و حرفه ای باشم.

 البته که این یک بازی عادی برای من نیست و معنی زیادی برای من دارد. من قرار است برابر آرسنال بازی کنم. تیمی که همیشه در قلب من است. اما این فینال است و ما باید این کار را انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم پیروز شویم. این اتفاق می تواند فوق العاده باشد. به خصوص بعد از مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد