کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: نمی دانم بازی با چلسی آخرین بازی ام در آرسنال خواهد بود یا خیر؛ باشگاه در تابستان کارهای بزرگی در پیش دارد

سرمربی فرانسوی آرسنال همچنان از صحبت در مورد آینده اش پرهیز می کند.  
در حالی که سرنوشت آرسن ونگر در آرسنال مشخص نیست، این سرمربی فرانسوی دیدار مهمی را با تیمش برابر چلسی در پیش دارد. ونگر در کنفرانس خبری پیش از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

آیا این آخرین بازی ونگر است؟

در حال حاضر نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. قطعا این بازی، آخرین دیدار من در فوتبال نخواهد بود زیرا هراتفاقی رخ بدهد من در فوتبال می مانم.
آیا نتیجه این بازی در مورد تصمیم نهایی تاثیرگذار است؟

نه. چرا؟من اهمیتی به آینده ام نمی دهم و فقط به بردن جام حذفی در روز شنبه فکر می کنم. زمانی که به فینال یک تورنمنت می روید، به تنها چیزی که فکر می کنید بردن بازی است. من در حال حاضر به خودم فکر نمی کنم. تیم تلاش زیادی کرده و می خواهد این فصل یک جام ببرد. 
آیا ونگر نمی خواهد با پیروزی در این بازی، یک پایانِ خوش داشته باشد؟

نه. من می خواهم بازی بعدی را ببرم. من بردن را دوست دارم و می خواهم برای باشگاهم خوب کار کنم. می خواهم این جام را برای باشگاهم به ارمغان بیاورم و تنها به این مسئله فکر می کنم. این بازی در موردِ من نیست. در مورد بردن جام و نهایت تلاش است. 
وضعیت الکسیس سانچز در نقل و انتقالات؟

ما هیچ بازیکنی نداریم که قراردادش در تابستان به پایان برسد و همه چیز کاملا به تصمیم خودمان برمی گردد. البته که فکر می کنم آرسنال کار بزرگی در نقل و انتقالات آینده دارد زیرا باشگاه می خواهد بازیکنانی مثل الکسیس را نگه دارد و هر اتفاقی می تواند رخ دهد.  
آیا سانچز با توجه به وضعیت قراردادش تمام توانش را برای آرسنال می گذارد؟

شما اگر جراح باشید و فردا آخرین روز جراحی تان باشد، قطعا می خواهید کار خود را به خوبی انجام دهید. این حرفه ای بودن است. من قبلا وضعیت مشابهی را تجربه کرده ام و همیشه همین است. الکسیس تا سال ۲۰۱۸ قرارداد دارد، پس اوضاع حتی متفاوت است.  
آیا آرسنال توان مالی لازم برای  رقابت در بالاترین سطح را دارد؟

البته که همه چیز فقط پول نیست. پول مهم است اما همه چیز نیست. ما امروزه در وضعیت خیلی بهتری هستیم. من این باشگاه را زمانی با وضعیت مالی محدود و وقتی که مجبور بودیم بازیکنانمان را بفروشیم، هدایت کردم. برخی تیم ها از نظر مالی از ما بهتر هستند اما ایمان دارم که آرسنال هم چه از نظر مالی و چه از نظر ترکیب اولیه، در حدی است که بتواند در بالاترین سطح رقابت کند.
وضعیت مصدومان؟

وضعیت الکسیس خوب است. باید ببینیم که آیا نیاز به آزمایشات دیگری هست یا خیر اما با توجه به شخصیت و تعهدی که از وی می شناسم و هرگز آن را زیر سوال نخواهم برد، مطمئنم که سانچز تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا برای بازی روز شنبه آماده باشد. گابریل برای ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. می ترسیدیم که صلیبی اش باشد اما لگامنت میانی اش بود و خدا رو شکر نیازی به جراحی نداشت. در مورد شکودران موستافی نگرانی هایی وجود دارد. او هنوز مریض است و با تیم تمرین نکرده است. نمی دانم که چقدر شانس بازی دارد زیرا به حرف پزشکانم گوش می دهم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد