کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری در پاسخ به انتقادات: تنها می خواستم با هواداران چلسی شادی کنم

جان تری در پاسخ به انتقادات گفت تنها چیزی که برایش مهم است، هواداران چلسی هستند.  
 ابتدای هفته در دیدار چلسی برابر ساندرلند، جان تری در لحظاتی احساسی و خاص، از تیم محبوبش چلسی خداحافظی کرد. در زمان خداحافظی تری، هم تیمی هایش در یک ردیف برای او ایستاده دست زدند و این باعث شد برخی کارشناسان فوتبال انگلیس انتقاد زیادی انجام دهند. مثلا گرت گروکز از بی بی سی گفته بود: "اینجا هالیوود نیست. لیگ برتر انگلیس است." تری در دقیقه 26 از بازی تعویض شد و برخی معتقد بودند یکی از تعویض ها هدر رفته و بازی را شبیه به بازی های تشریفاتی کرده است. به گزارش گاردین، تری در این مورد گفت:

من به بازی بی توجه نبودم. تنها چیزی که برایم اهمیت داشت، شادی با هواداران چلسی بود که برای مدت 22 سال با آنها رابطه فوق العاده ای داشتم.  هر چیزی که منتقدان می گویند درست نیست. راه درستش این بود که آنطور از بازی خارج شوم زیرا من 22 سال اینجا بودم. جام های زیادی اینجا برنده شدم. بنابراین اگر قرار بود تنها 1 دقیقه بازی کنم و بعد تعویض شوم، این کار را می کردم. 
دوست داشتم 26 دقیقه بازی کنم زیرا این شماره پیراهن برای من و هواداران ارزش زیادی دارد و تا وقتی که آنها خوشحالند، من به چیز دیگری اهمیت نمی دهم. لحظه فوق العاده ای بود که هواداران به خاطر حضور من در چلسی قدردانی می کردند. خیلی از آنها ممنونم و آن شب را هرگز فراموش نمی کنم. لحظه بسیار احساسی بود. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد