کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: در فصل آینده نیز برای چلسی بازی خواهم کرد؛ از حضور در اینجا بسیار خوشحالم

با وجود این که گزارش هایی مبنی بر احتمال پیوستن ویلیان به منچستریونایتد و همکاری مجدد وی با سرمربی سابقش شنیده شده است، وی اظهار داشته که در فصل آینده نیز برای چلسی بازی خواهد کرد.  
ویلیان برزیلی از ماه اکتبر و پس از این که چلسی به او اجازه ترک تمرینات تیم را به دلیل غم از دست دادن مادرش داد، جایگاهش را در ترکیب ثابت تیم از دست داد و پدرو رودریگز به او ترجیح داده شد.

به گزارش ESPN، مورینیو کماکان ویلیان را تحسین کرده و گفته می شود که هنوز با این بازیکن سابقش در ارتباط است. این موضوع گمانه زنی هایی را مبنی بر این که سرمربی منچستریونایتد به دنبال جذب ویلیان 28 ساله در تابستان است، برانگیخته است. اما این مهاجم که در ماه جولای قرارداد چهارساله جدیدی را با چلسی امضا کرد، قبلا هم اظهار داشته بود که خواهان خاتمه دادن به دوران فوتبالش در چلسی است و قصد ترک این تیم را ندارد. وی در خصوص آینده اش بیان کرده است:

من تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارم و از بودن در اینجا بسیار خوشحالم. با تمامی کسانی که در چلسی مشغول به کارند و همینطور هواداران تیم، رابطه بسیار خوبی دارم. آن ها از زمانی که به چلسی پیوستم، رابطه بسیار خوبی با من برقرار کردند. چلسی در فصل آینده دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد و من نیز خواهان بازی در این رقابت هستم. فتح لیگ قهرمانان اروپا هدف بزرگ ما در فصل آینده خواهد بود.
هرچند که ویلیان بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شد، تاثیر به سزایی برای چلسی در این فصل داشته است. وی در لیگ برتر 8 بار موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز فراهم کرده است. او همچنین در نیمه نهایی جام حذفی، 2 بار دروازه تاتنهام را باز کرد.

آبی های لندن در روز یکشنبه هفته آینده به مصاف آرسنال در فینال جام حذفی خواهند رفت و ویلیان در خصوص این دیدار اظهار داشته است:

می خواهیم فصل را با کسب دومین جام مان به اتمام برسانیم. موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شدیم اما قهرمانی در جام حذفی را هم می خواهیم. بازی بزرگی در پیش داریم. کارمان در برابر آرسنال سخت خواهد بود و باید آماده باشیم. باید متمرکز بوده و نمایشی مشابه با بازی های مان در طول فصل ارائه کنیم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد