کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوییز: برای پیروزی در فینال جام حذفی، باید در بالاترین سطح خودمان قرار داشته باشیم

داوید لوییز از فینال جام حذفی مقابل آرسنال می گوید.  
آبی های لندن می توانند با قهرمانی در جام حذفی فاتح دو گانه داخلی بشوند. آن ها باید در فینال به مصاف آرسنالی بروند که این فصل تحت هدایت آرسن ونگر عملکرد خوبی نداشته است و نتوانست بعد از 20 سال به لیگ قهرمانان برسد.

به گزارش skysports، پیروزی در ومبلی می تواند چلسی را به دوازدهمین تیمی تبدیل کند که فاتح دو گانه داخلی می شود. داوید لوییز از سختی های این مسابقه و بازی مقابل توپچی ها صحبت کرده است:

برای اینکه بتوانیم با بهترین فرم خود در فینال بازی کنیم، باید روی سخت تمرین کردن تمرکز کنیم.
او ادامه داد:

فکر می کنم وقتی برای باشگاه بزرگی بازی می کنید، نیاز دارید که برای بازی کردن و بردن در هر مسابقه و رقابت، چنین جاه طلبی داشته باشید. ما می دانیم مقابل تیم خارق العاده ای بازی داریم.
داوید لوییز در ادامه صحبت های خود گفت:

آن ها بازیکنان خارق العاده و مربی شگفت انگیزی دارند. بنابراین برای پیروزی در فینال، باید در بالاترین سطح خودمان قرار داشته باشیم.
مدافع 30 ساله چلسی که فینال جام حذفی 2012 را به دلیل مصدومیت مقابل لیورپول از دست داد، از اهمیت قدیمی ترین مسابقه تاریخ فوتبال می گوید.

این رقابت بزرگی در سراسر دنیا است. همه مردم جام حذفی انگلستان را می شناسند. این یک جام تاریخی است؛ بنابراین فرصت بازی کردن در چنین فینالی، همیشه شگفت انگیز است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد