کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میلان در جذب آولوارو موراتا از چلسی و منچستر یونایتد جلوتر است

میلان برای نوک خط حمله آلوارو موراتا را زیر نظر دارد و در راه جدب او از تیم های بزرگ پیشی گرفته است. 
 
میلان در شرایط مناسبی برای خرید آلوارو موراتا قرار دارد. منچستر یونایتد و چلسی نیز به جذب او مشتاق هستند اما امروز اخباری از اسپانیا مخابره شد که مهاجم اسبق یوونتوس علاقه دارد به استادیوم سن سیرو منتقل شود.
 به گزارش مارکا، اولویت فلورنتوینو پرز در صورت فروش موراتا، باشگاه میلان است. ماسیمیلیانو میرابلی و مارکو فاسونه دو مدیر میلان درباره ی این موضوع با رئیس رئال مادرید در حال مذاکره هستند.
رئال مادرید به روسونری چراغ سبز نشان داده است و تیم پایتخت اسپانیا موراتا را برای ماندن در جمع کهکشانی ها اجبار نخواهد کرد. قیمت درخواستی تیم کهکشانی برای فروش او چیزی حدود ۶۰ میلیون یورو است و تیم خواهان او باید این مبلغ را به باشگاه مادریدی پرداخت کند.
 به نظر می رسد موراتا به دلیل مسائل مختلفی تصمیم به ترک رئال مادرید گرفته است: وی به لیگ سری آ علاقه مند است و در میلان نیز لازم نیست برای حضور در ترکیب، با ستارگانی مانند رونالدو و بنزما رقابت کند زیرا تیم ایتالیایی وی را به عنوان مهاجم اصلی می خواهد. وی علیرغم حضور در ۱۴ بازی برای رئال مادرید، موفق شده است ۱۵ گل را به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است.

ترول فوتبال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد