کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در انتظار بزرگترین انتقال فصل باشید ؛ هازارد رفتنی شد

در شرایطی که خبری از پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی به ادن هازارد نیست، مسئولان رئال مادرید قدم هایی جدی در راه جذب این ستاره بلژیکی برداشته اند. 

بسیاری از هواداران چلسی در انتظار تمدید قرارداد هازارد هستند ولی  خود این بازیکن هفته گذشته در مصاحبه ای فاش ساخت که هیچ پیشنهادی از مسئولان چلسی دریافت نکرده است:« هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من نشده است و نشانه ای از رسیدن این پیشنهاد نیز دیده نمی شود.»  

آنتونیو کونته، مربی چلسی نیز چندان به حفظ ستاره بلژیکی خود اطمینان ندارد:« فکر می کنم ادن در چلسی خوشحال است و دوست دارد نزد ما بماند ولی فوتبال است و نمی توانم با قطعیت بگویم که فصل بعد هم او را در اختیار خواهیم داشت.»


در چنین روزهایی، نشریه سان افشا کرد که مسئولان رئال سه بار با مدیر برنامه های هازارد مذاکره کرده و به توافق نزدیک نیز شده اند. طبق ادعای این نشریه، رئال حاضر است برای جذب هازارد مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو هزینه کند که به منزله شکسته شدن رکورد گران قیمت ترین بازیکن دنیاست که فعلا در اختیار پوگبا قرار دارد.


هازارد می داند که با وجود رونالدو، بیل و بنزما، شانسی برای حضور در خط حمله رئال ندارد و به نظر می رسد که اگر انتقال او نهایی شود، زیدان از او پشت سه مهاجم و به عنوان هافبک تهاجمی نفوذی استفاده کند.

هازارد امسال با تغییر پست در چلسی متحول شد و در نهایت عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی را نیز به دست آورد. او نقش به سزایی در قهرمانی چلسی ایفا کرد و بی شک از دست دادن او، فقدان بزرگی برای آبی های استمفورد بریج خواهد بود.


پارس فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد