کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موناکو بخت اول برای جذب مهاجم چلسی

باتشوایی مورد توجه موناکو قرار دارد. ESPN مدعی شده است باشگاه موناکو از بخت خوبی برای جذب باتشوایی مهاجم بلژیکی چلسی برخوردار است.   باتشوایی ۲۳ ساله تابستان قبل راهی چلسی شد ولی در فصل گذشته فقط یک بار در ترکیب اصلی آبی پوشان لندنی در لیگ برتر به میدان رفت و حالا به دنبال ترک چلسی است تا در آستانه جام جهانی بتواند فرصت بازی بیشتری داشته باشد. او اخیراً نیز چنین گفته بود:

همه می دانند که باید بیشتر فرصت بازی داشته باشم، باید بیشتر گل بزنم، تابستان آینده جام جهانی برگزار می شود و می خواهم برای جام جهانی آماده باشم. ابتدا صحبت های باشگاه را گوش می دهم و سپس در این باره با مدیر برنامه ام مشورت خواهم کرد. حضور قرضی در یک باشگاه دیگر، به من بستگی ندارد. این به تصمیم چلسی وابسته است. وقتی پیرامون خود بازیکنانی نظیر فابرگاس و هازارد را داشته باشید، در چنین شرایطی می توانید پیشرفت کنید. من خیلی فرصت بازی پیدا نکردم ولی به هر حال توانستم یکی از مهمترین گل های فصل چلسی را به ثمر برسانم که این موضوع به من اعتماد به نفس می دهد. قهرمان شدن با چلسی، تجربه خیلی خوبی بود.
حالا در چنین شرایطی موناکو برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است. ژاردیم قصد دارد در تابستان ۲۰۱۷ خط حمله خود را تقویت کند و باتشوایی یکی از اولویت های وی به شمار می رود.

وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد