کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رقابت دو تیم بارسا و چلسی برای جذب مارکو وراتی

 

علیرغم اخبار زیادی که در مورد انتقال وراتی به بارسا شنیده شد، چلسی نیز برای جذب او وارد عمل شده است.​​​​​​​

  در روزهای اخیر شایعات فراوانی در مورد حضور مارکو وراتی، ستاره 24 ساله فوتبال ایتالیا در نوکمپ شنیده شده و بسیاری او را هدف اول بلوگرانا در تابستان می دانند اما در این میان چلسی و آنتونیو کونته نیز علاقمند به جذب این هافبک خلاق هستند.

نشریه "میرر" ادعا می کند که کونته از سران چلسی خواسته به هر نحوی مقدمات جذب وراتی را در لندن فراهم کنند و همین موضوع کار بارسا را برای جذب وراتی دشوار می کند.

 کونته در دورانی که هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت سابقه کار کردن با وراتی را دارد و امیدوار است رابطه دوستانه آنها باعث شود تا این هافبک هموطن، لندن را به جای کاتالونیا برای ادامه درخشش خود انتخاب کند.

 البته در روزهای اخیر بارها مالکان پاری سن ژرمن امکان جدایی وراتی را تکذیب کرده اند اما با توجه به تمایل خود مارکو به خروج از فرانسه، احتمالا بارسا یا چلسی مقصد او در تابستان امسال خواهند بود.


منبع:ورزش سه



نظرات 1 + ارسال نظر
soroush چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 10:48

این که نمیلد.اینا همش حرفه.ولی مشخصه که تو باشگاه دارن بررسی میکنن که چی کار کنن تو نقل و انتقلات.هنوز به تصمیم نهای نرسیدن تا اون موقع شایعات همش الکیه.وقتی چلسی بخواد بازیکن بخره خیلی جدی میشه شایعات.مثل قضیه باکایکو که واقعا چلسی دنبالشه.به هر حال باید زود دست به کار بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد