کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیغام کونته به سران چلسی؛ فن دیک یا بونوچی را می‌خواهم!

کونته به دنبال جذب یک ستاره برای تقویت خط دفاع خود است. 

 

 به نقل از تلگراف، آنتونیو کونته سرمربی چلسی به سران باشگاه اعلام کرده برای تقویت خط دفاع تیمش به دنبال جذب یک بازیکن بزرگ است و گزینه های اصلی وی بونوچی و ورجیل فن دیک هستند.


کونته که سابقه همکاری با بونوچی را در یوونتوس دارد، فصل قبل هم به دنبال جذب این بازیکن بود ولی در نهایت در خرید مدافع ملی پوش یووه ناکام ماند. البته برخی منابع در ایتالیا مدعی هستند امکان دارد بونوچی در این تابستان بالاخره بیانکونری را ترک کند ولی هر تیمی که خواهان وی باشد باید حدود ۵۰ میلیون پوند بپردازد.


این در شرایطی است که بونوچی ماه گذشته تولد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت و چلسی روالی دارد که به بازیکنان بالای ۳۰ سال، فقط قراردادهای یک ساله پیشنهاد می دهد و این قاعده برای لمپارد و تری هم رعایت شد. همین موضوع می تواند جذب بونوچی را سخت کند.


اما گزینه دیگر کونته، فن دیک مدافع ساوتهمپتون است که ۲۵ سال دارد ولی قیمتی بیشتر از بونوچی دارد. اگرچه ساوتهمپتون اعلام کرده حاضر نیست فن دیک را در این تابستان به فروش برساند ولی شاید خواست بازیکن برای انتقال، در کنار یک پیشنهاد خوب، باعث شود نظر سران باشگاه تغییر پیدا کند. پیش تر لیورپول هم برای جذب فن دیک اقدام کرده بود که نافرجام ماند.


وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد