کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیشنهاد نجومی چلسی برای فن دایک؛ آبی ها ساعاتی دیگر پیشنهاد جدیدی را برای ساندرو به یوونتوس ارائه می دهند

فعالیت های چلسی در بازار نقل و انتقالات شدت گرفته است. 

 

 پس از توافق با موناکو بر سر انتقال تیمو باکایوکو، هافبک دفاعی۲۲ ساله فرانسه، چلسی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد. آنتونیو کونته اولویت را در خط دفاع گذاشته است و امیدوار است سران تیم ترکیب را برای ماندن در کورس قهرمانی، تقویت کنند.


به گزارش اسکای ایتالیا، هدف اول کونته در خط دفاع، ویرجیل فن دایک، مدافع ۱۹۳ سانتی متری ساوتهمپتون است که مورد علاقه لیورپول هم قرار دارد. چلسی برای راضی کردن ساوتهمپتون، پیشنهادی ۶۸ میلیون یورویی ارائه کرده است. به گزارش گاردین، در صورتی که آبی ها نتوانند فن دایک را به خدمت بگیرند، امیدوار هستند لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس را به لندن بکشانند که در حال حاضر این انتقال، سخت به نظر می رسد. از طرفی بونوچیِ ۳۰ ساله، حداقل ۵۶ میلیون یورو می تواند برای چلسی هزینه داشته باشد. بونوچی سال گذشته هم مورد توجه تیم های بریتانیایی بود اما پیشنهاد آنها را رد کرد.


با این حال، آنتونیو کونته امیدوار است حداقل یک مدافع از ترکیب یوونتوس را به چلسی بیاورد. قهرمان انگلیس به شدت خواهانالکس ساندرو است اما یوونتوس مانند بونوچی، علاقه ای به  فروش بازیکنانش ندارد و پیشنهاد اول چلسی رد شده است. با این حال، تیم انگلیسی ناامید نشده و به گزارش فابریتزیو رومانو، تا ساعاتی دیگر پیشنهاد بهتری را به تورین می فرستد.


پ.ن: لحظاتی قبل جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد که چلسی آماده است ۶۰ میلیون پوند برای فن دایک هزینه کند و ساوتهمپتون احتمالا آماده قبول کردن این پیشنهاد است. مدافع هلندی در آستانه پیوستن به چلسی قرار گرفت.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد