کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

صلاح: پس از ترک چلسی بازیکن بهتری شدم

محمد صلاح، خرید جدید لیورپول مدعی شد که از وقتی چلسی را ترک کرده، در فوتبال پیشرفت بسیاری داشته است.  
هافبک مصری شب گذشته انتقالش را با 42 میلیون یورو به لیورپول قطعی کرد ولی گفته می‌شود با پاداش و بندهای دیگر، این انتقال به 50 میلیون می‌رسد. او در فصل 15-2014  در چلسی حضور داشت و تنها 6 بازی از ابتدا در ترکیب تیم مورینیو قرار گرفت و پس از آن به فیورنتینا پیوست و نمایش های خوبی در این تیم و رم داشت تا جایی که لیورپول را مجاب به جذبش کرد.

او پس از انتقالش گفت:" از وقتی چلسی را ترک کردم بازیکن بهتری شدم. همه چیز عوض شد. شخصیتم تغییر کرد، من یک پسربچه بودم ، 20 یا 21 سالم بود. حالا 4 سال بزرگتر شده ام و اوضاع فرق کرده است. حالا تجربه بسیاری با باشگاهم کسب کرده ام.

من در چلسی، فیورنتینا و رم بودم. تجربه خیلی خوبی دارم. همیشه هدف دار زندگی کردم. حتی وقتی یک بازی خوب کار کرده ام، باز هم بازی بعدی اهداف و انگیزه های خاص خودم را داشتم. سعی می‌کنم بهتر و بهتر شوم. همیشه به جزئیات کوچک توجه دارم زیرا باید بیشتر و بیشتر پیشرفت کنم."

ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد