کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

واکنش لوکاکو به شایعه پیوستنش به چلسی + تصاویر

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اورتون به شایعاتی که در نتیجه حضورش در یک بازی دوستانه به وجود آمده است پاسخ داد.   
به نقل از دیلی‌میل، شایعه پیوستن روملو لوکاکو به چلسی بعد از انتشار یک کلیپ ویدئویی از او در حال بازی در یک زمین چمن کوچک که در اطراف آن تابلوهای تبلیغاتی با لوگوی باشگاه لندنی قرار داشت، شدت گرفته و همین موضوع مهاجم بلژیکی اورتون را به نشان دادن واکنش واداشته است.

این کلیپ لوکاکو را در حالی انجام یک بازی دوستانه در لس‌آنجلس نشان می‌دهد که چهار طرف زمین پر شده از لوگوی باشگاهی که او پیش از رفتن به اورتون برای آن توپ می‌زد.

لوکاکو در واکنش به شایعاتی که انتشار فیلم بازی‌اش در این زمین به همراه داشته است، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است:« Smh(مخفف shake my head نشانه‌ای اختصاری برای ابراز تأسف)... دوباره دارم این چرندیات را می‌شنوم ... مردم، این فقط یک بازی 5 نفره است! بعضی از شما خیلی سخت می‌گیرید!»

با وجود تلاش لوکاکو برای کم اهمیت جلوه دادن شایعه پیوستنش به چلسی، نشریه دیلی‌میل گزارشی مدعی است که این بازیکن کلی پوش به مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا گفته است که قصد ترک اورتون را دارد و می‌خواهد به استمفوردبریج برگردد جای که در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 بازی می‌کرد. کار چلسی اما برای پس گرفتن لوکاکو سخت خواهد بود چون اورتون حاضر نیست مهاجمش را با رقمی زیر 100 میلیون پوند بفروشد.

خبرگزاری تسنیم
نظرات 4 + ارسال نظر
soroush دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 09:53

البته تو توییترش ننوشته بود دوباره این جزئیات را میشنوم.نوشته BS مخفف bullshit.

soroush دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 09:48

امروز تو سایت گل خوندم که لوکاکو واقعا همچین غلطی کرده.پس امیدوارم که دیگه عمرا ریخت نحسش رو تو چلسی نبینم.بهترین مهاجمه دنیا هم که باشه واقعا متاسف میشم که بیاد چلسی.و به نظرم مسئولان باشگاه هم برای حفظ جبهه و غرور باشگاه نباید بابت این بیشعور پول بدن.

Soroush یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 15:52

اگه واقعا راست باشه باید بگم که:
لوکاکو دوست عزیز,مزخرف هیکلته مرتیکه قراضه.میفهمی چی داری میگی؟قبل از اینکه دهنتو بازکنی آب بکش.قرنساق چلغوز.تو اصلا میفهمی داری راجع به چه تیمی حرف میزنی؟چلسی سرور تیماست.اصلا دیگه این نیاد بهتره.به جاش موراتا رو بیارن.مرتیکه تریلی انگار بهش کولر بستن نمیتونه راه بره.ولی اگه واقعیت نداشت امیدوارم حتما بیاد چلسی.

Soroush یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 15:44

من خودم نمیدونم درست حسابی ولی هوادارای چلسی تو طرفداری زیر این پست تو بخش نظرات از سایت طرفداری انتقاد کرده بودن که واقعیت رو ننوشته و این که لوکاکو به هوادارای اورتون که داشتن بهش توهین میکردن اینو گفته.ولی بعید میدونم چون اگه میخواست جواب بده نمینوشت دوباره همون مزخرفات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد