کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای مارکا؛ کورتوا آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را نیز رد کرد

آینده سنگربان شیرها همچنان روی هواست.  
صبح امروز بود که کریستوف هنروتِی، ایحنت تیبو کورتوا از صحبت با سران رئال مادرید درباره این دروزاه بان بلژیکی خبر داد. پس از مطرح شدن این موضوع صحبت ها و شنیده ها در مورد آینده این سنگربان بلندقامت بیشتر از قبل شد.

مارکا اما دقایقی پیش (پنجشنبه) گزارشی منتشر کرده است و در آن مدعی شده است که کورتوا جدیدترین پیشنهاد تمدید چلسی را رد کرده است و هنوز  تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد. به گفته این منبع قرارداد فعلی این بازیکن تا پایان ماه ژوئن سال 2019 معتبر است و وی طبق شنیده ها عجله ای برای تمدید قراردادش ندارد و می خواهد روی تصمیمش فکر کند.

این در حالی است که تیم هایی نطیر رئال مادرید و پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به دنبال وی هستند و بدشان نمی آید که در صورت تمایل مذاکرات را با وی شروع کنند. گفتنی است در هفته های اخیر نام جانلوییجی دوناروما بیش از هر سنگربان دیگری در ارتباط با رئال مادرید مطرح بوده است و حالا باید دید که کورتوا هم به گزینه های رئال اضافه خواهد شد یا نه.

طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
Soroush جمعه 9 تیر 1396 ساعت 15:14

چه مرگته.امضا کن دیگه.به نظرم که اصلا بفروشیم به جاش ابلاک رو بگیریم.از وقتی یادمه دم از رفتن میزد این کورتوا.یه بار گفتن دوست دخترش ماله مادریده میخواد بره اونجا.یه بار خودش گفت من امسال جام نیاوردم ناراحتم من باید هر سال جام بیارم پس به احتمال زیاد میرم.الآنم که تمدید نمیکنه مدیر برنامه هاشم که اونطوری مصاحبه کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد