کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا خواهد کرد

باشگاه اتلتیکومادرید با مهاجم چلسی قرارداد امضا خواهد کرد و کاستا از ژانویه برای تیم اسپانیایی بازی می‌کند.  
به نقل از آس، باشگاه اتلتیکومادرید می‌خواهد با دیگو کاستا قرارداد امضا کند و این موضوع را نخستین هدف خود قرار داده است. همچنین اولین خواسته دیگو پابلو سیمئونه برای تقویت تیم در فصل ۱۸ – ۲۰۱۷ خرید مهاجم برزیلی-اسپانیایی است. این در حالی است که مهاجم چلسی نمی‌تواند تا ژانویه بازی کند. در اتلتیکو صحبت از امضای قرارداد با بازیکن دیگری نیست.

باشگاه اسپانیایی تنها باید با باشگاه چلسی توافق کند چون کاستا فقط دوست دارد پیراهن روخی‌بلانکو را بر تن کند. هدف اتلتیکو کاملا مشخص است؛ مهاجم برزیلی – اسپانیایی تا ژانویه بازی نکند چون برای او بهتر است. باشگاه نمی‌خواهد او به صورت قرضی در چین، برزیل یا در تیم کوچکتری در اسپانیا بازی کند.

سرمربیان اتلتیکو معتقدند برای فرناندو تورس، آنتوان گریزمان، کوین گامیرو و دیگر بازیکنان، حضور کاستا در کنارشان مثبت است.

وضعیت دیگر مهاجمان اتلتیکومادرید

فرناندو تورس در روزهای آینده قراردادش را با باشگاه تمدید و در کنار گریزمان و گامیرو در خط حمله بازی خواهد کرد. ال نینیو فصل گذشته ۴۵ بازی انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند (هشت گل در لالیگا، یک گل در کوپا دل ری و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا). تورس همچنین هفت پاس گل داد.

گامیرو به تازگی عمل جراحی کرده است و نمی‌تواند در ابتدای فصل اتلتیکو را همراهی کند. او یکی از مهم‌ترین قراردادهای روخی بلانکو در فصل گذشته بود اما عملکرد خیلی خوبی نداشت. با این حال سیمئونه همیشه از او دفاع کرد.  مهاجم فرانسوی در ۴۶ بازی به میدان رفت و ۱۶ گل به ثمر رساند (۱۲ گل در لالیگا، دو گل در کوپا دل ری و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا).

گریزمان قصد جدایی از تیم مادریدی داشت اما در نهایت به لطف افزایش دستمزد در این باشگاه ماند. او قراردادش را تا یک سال دیگر یعنی ۲۰۲۲ تمدید کرد. درخشش مهاجم فرانسوی در سال‌های اخیر باعث شده است که تیم‌های زیادی خواهانش باشند. او در فصل گذشته ۵۳ بار بازی کرد و ۲۶ گل به ثمر رساند (۱۶ گل در لالیگا، ۶ گل  در لیگ قهرمانان اروپا و چهار گل در کوپا دل ری).

ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد