کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری در مقابل چلسی نمی توانستم بازی کنم

تری در مقابل چلسی نمی توانستم بازی کنم
جان تری در مورد دلیل حضورش در استون ویلا صحبت کرده است.  
جان تری مدافع سابق چلسی، روز دوشنبه انتقالش را به استون ویلا نهایی کرد. او با قراردادی آزاد راهی ویلا شد. تری در شرایطی به استون ویلا پیوست که از بیرمنگام نیز پیشنهاد داشت ولی به دلیل میل به همکاری با استیو بروس راهی استون ویلا شد. البته تری از چند تیم لیگ برتری مثل وست بروم، سوانزی و بورنموث هم پیشنهاد داشت ولی از آنجایی که نمی خواست مقابل تیم سابقش چلسی قرار گیرد، به آن ها پاسخ مثبت نداد.
تری در این مورد چنین گفته است:
از نظر ذهنی و روانی واقعاً برایم ممکن نبود که مقابل چلسی قرار بگیرم، نمی توانستم این کار را بکنم. من ۲۲ سال شگفت انگیز را سپری کردم، ۲۲ سال فوق العاده و حالا بخش جدیدی در دوران حرفه ایم پیش رو دارم. امیدوارم فصل آینده چلسی موفق شود و بازی های این تیم را هم دنبال می کنم، ولی تمام تمرکزم اینجا در استون ویلا خواهد بود.

 پارس فوتبال
نظرات 1 + ارسال نظر
Soroush دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 21:38

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد