کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رسمی؛ روبن لوفتوس-چیک به صورت قرضی راهی کریستال پالاس شد

هافبک جوان آبی های لندن به صورت قرضی در ترکیب عقاب ها حضور خواهد داشت.  
مطابق انتظار، روبن لوفتوس-چیک با انتقالی قرضی از چلسی، عازم کریستال پالاس شد.

به گزارش تارنمای رسمی باشگاه کریستال پالاس، لوفتوس-چیک، ستاره تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، اولین خرید فرانک دی بوئر در کریستال پالاس است. قرارداد قرضی او، یک فصل اعتبار دارد.

او درباره این انتقال می گوید:

قادر بودم که انتقال به پالاس را انتخاب کنم و به نظرم، این انتخاب، برای من فوق العاده بود. خیلی دور از اینجا زندگی نمی کنم، من در لوییشام به دنیا آمده ام و به نظرم، کریستال پالاس، تیم خوبی است. فرصت بازی در این تیم را دارم و البته این تیم، ترکیب قدرتمندی نیز در اختیار دارد. ترکیبی که دوست دارم طی فصل پیش رو، بخشی از آن باشم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد