کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جانفرانکو زولا: بهتر است چلسی به جای موراتا، برای جذب بلوتی اقدام کند

اسطوره ایتالیایی چلسی، هموطن 23 ساله خود را گزینه مناسبی برای آبی های لندن می داند.  
جانفرانکو زولا، اسطوره باشگاه چلسی اعتقاد دارد که آلوارو موراتا نمی تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط هجومی آبی ها باشد و این تیم باید به فکر مهاجمان دیگری باشد.

به گزارش Mirror، پس از ناکامی چلسی در به خدمت گرفتن روملو لوکاکو، این باشگاه به دنبال جذب مهاجمان دیگری از جمله موراتا و بلوتی برای جایگزینی دیگو کوستا می گردد. حالا ستاره سابق آبی های لندن که 2300  بار پیراهن چلسی را به تن کرده است، طی صحبت هایی به آنتونیو کونته توصیه کرده که بلوتی را به موراتا ترجیح دهد:

اگر بخواهم صادقانه عنوان کنم، بهتر است بگویم که چلسی به جای موراتا، باید برای جذب آندره آ بلوتی اقدام کند. بلوتی کیفیتی مانند کوستا و حتی بهتر از او دارد و به راحتی می تواند در تیم جا بیفتد.

زولا ادامه داد:

موراتا بازیکن متفاوتی است؛ ظرافت زیادی دارد و به اندازه کوستا همواره در محوطه جریمه حاضر نیست. آلوارو بازیکنی متفاوت با ویژگی های متفاوت است. کوستا فصل گذشته تاثیر بسیار زیادی روی تیم داشت و به مهاجمی تبدیل شده بود که به سبک بازی چلسی نزدیک است. نکته بسیار با اهمیت این است که جایگزین دیگو فردی باشد که مشابه او توپ بزند و سبک بازی یکسانی با وی داشته باشد.

گفتنی است بلوتی که از سال 2015 بازیکن تورینو به حساب می آید،  فصل گذشته 28  گل برای این تیم به ثمر رساند و این در حالی است که مهاجم اسپانیایی رئال مادرید در فصل 2016/17  موفق شده بود 20  بار گلزنی کند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد