کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سرنوشت نامعلوم؛ روهرناخریشتن از آینده اوبامیانگ در دورتموند گزارش می‌دهد

شکست دورتموند در دیدار دوستانه، باعث شد تردیدها در مورد آینده اوبامیانگ بیش‌تر شود.  

 وضعیت پیر امریک اوبامیانگ در دورتموند، بیش از همیشه پیچیده شده است، از طرفی احتمال رفتن به چین، از طرفی علاقه از انگلیس و ایتالیا و در نهایت احتمال ضعیف‌ترِ ماندن در دورتموند.

به گزارش روهرناخریشتن، مانند چند فصل اخیر نقل و انتقالات، علاقه باشگاه‌های متفاوت به گل‌زن گابونی بروسیا دورتموند افزایش یافته است. هرچند خود اوبامیانگ به سوالات در این‌باره پاسخ نمی‌دهد. این بازیکن 28 ساله پس از شکست دورتموند در دیدار دوستانه، منطقه مصاحبه با خبرنگاران را بدون پاسخ دادن به سوالات ترک کرد. بوش، سرمربی جدید دورتموند هم واقعاً نمی‌داند که آیا این بازیکن می‌تواند در برنامه اصلی دورتموند باشد یا خیر. او در صحبت‌های خود (که مشروح آن را می‌توانید از اینجا بخوانید)، گفت:

فکر کنم شما نباید [در مورد ساختن تیم] فقط در مورد یک بازیکن صحبت کنید.

و تنها کاپیتان تیم، مارسل اشملزر، بود که کمی در مورد آینده اوبامیانگ در باشگاه، شفاف‌تر صحبت کرد.

قطعاً برخی اوقات در این‌باره با یکدیگر صحبت می‌کنیم، نمی‌توانم بگویم با یکدیگر چه می‌گوییم، اما همه طی چند روز آینده متوجه داستان خواهیم شد، چراکه پنجره نقل و انتقالات چین به زودی بسته خواهد شد. اوبا یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم است و ما امیدواریم او در تیم بماند، اما اگر تصمیم دیگری بگیرد، آن را قبول خواهیم کرد. همه‌چیز در نهایت در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

با این‌حال، درحالی‌که اشملزر در مورد احتمال به چین رفتن اوبامیانگ صحبت می‌کند، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از چین، ایتالیا و انگلستان نرسیده است. بنابراین در این شرایط، همه‌چیز برای اوبامیانگ ممکن است. مانند صحبت‌های تسورک در مورد این  موضوع، همان‌قدر که امکان ماندن او در دورتموند وجود دارد، احتمال ترک باشگاه توسط او نیز وجود دارد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد