کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از ژانویه وضعیت کوستا مشخص بود؛ موراتا، انتخاب اول من است

سرمربی ایتالیایی فاش کرده است که دیگو کوستا از ژانویه می دانسته جایی در برنامه های او ندارد. 

 

در روزی که از اختلاف شدید آنتونیو کونته و دیگو کوستا در رختکن چلسی نوشتیم، کمتر کسی آن را باور داشت. پیشنهادی نجومی از چین باعث شده بود که مهاجم اسپانیایی در میانه فصل تصمیم به جدایی بگیرد. کونته از این رفتار به شدت عصبانی شد و به کوستا گفت می تواند هرجا که دوست دارد برود. با این حال باشگاه چلسی و رومن آبراموویچ اجازه جدایی به کوستا ندادند و او فکر کرد داستان تمام شده، برای کونته، هیچ وقت این داستان ها تمام نمی شود.


با پایان فصل، آنتونیو کونته در پیامی به دیگو کوستا، ضمن تشکر از بازی های او به وی اعلام کرد که مطابق انتظار جایی در برنامه هایش ندارد. کوستا با رسانه ای کردن این موضوع طوری رفتار کرد که انتظار چنین پیامی را نداشته اما کونته می گوید از همان ژانویه(زمستان سال گذشته)، مشخص بود که کوستا دیگر جایی در برنامه هایش ندارد.


آنتونیو کونته در مصاحبه با اسکای در این باره گفت:


دوست ندارم در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند و باشگاه را ترک می کنند صحبت کنم اما یک چیز را به شما می گویم. در همان ماه ژانویه وضعیت دیگو کوستا کاملا مشخص بود. چه برای خودش، چه برای مدیربرنامه اش و چه برای باشگاه. برای من پرونده کوستا بسته شده است.

کونته در مورد خرید جدیدش آلوارو موراتا گفت:


خرید خوبی کرده ایم. موراتا با وجود جوانی، تجربه زیادی با رئال مادرید و یوونتوس داشته است. آلوارو جوان است و پیشرفت زیادی می تواند بکند. البته که دنیای نقل و انتقالات دیوانه کننده به نظر می رسد. البته همیشه همین گونه بود اما حالا پول به صورت دیوانه واری در آن وجود دارد. امروزه شما اگر بخواهید یک بازیکن عادی را بخرید باید ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو هزینه کند. ما باید با این شرایط خود را تطبیق دهیم. روملو لوکاکو هزینه زیادی برای منچستریونایتد داشت و همچنین لاکازت برای آرسنال. برای یک مدافع راست از شما ۶۰ تا ۷۰ میلیون پول می خواهند و اینجاست که اهمیت انتخاب خیلی مهم است. نباید در این راه اشتباهی مرتکب شوید. آلوارو موراتا انتخاب اول من است. موراتا یک مهاجم خوب با آینده ای درخشان برای چلسی است. او ارزشش را با ما نشان خواهد داد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد