کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: انتقال سانچز به پاری سن ژرمن توهم رسانه‌ها است؛ برگزاری یک هفته از لیگ برتر در آسیا فکر بدی نیست

آرسن ونگر می‌گوید اگر انگلستان ایده بازی در آسیا را عملی نکند، کشورهای دیگر این کار را انجام خواهند داد.  
 مهم‌ترین نکته‌ای که آرسن ونگر پس از بازی با چلسی به آن اشاره کرد، مسئله انتقال الکسیس سانچز بود. 

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه آرسنال، آرسن ونگر در ابتدای صحبت‌های خود، به مهم‌ترین موضوع این روزها، الکسیس سانچز اشاره کرد. او در مورد احتمالا انتقال او به پاری سن ژرمن، گفت:

این موضوع تنها توهم  رسانه‌ها است. نه، اوضاع هیچ تغییری نکرده است. 

او پس از این‌که خیلی سریع از موضوع الکسیس گذشت، در مورد سی‌ونهمین بازی (برگزاری هفته سی‌ونهم لیگ برتر در آسیا) در آسیا، افزود:

فکر می‌کنم روزی این اتفاق روی دهد، چراکه نه. اگر ما این کار را انجام ندهیم دیگران انجام می‌دهند. این ایده برای فرانسه و اسپانیا هم در دسترس است و قطعاً در آینده اجرایی خواهد شد. احتمالاً برخی کشورها بازی‌های لیگ‌شان را در کشورهای دیگر برگزار خواهند کرد. درحال حاضر این موضوع شدنی به نظر نمی‌آید، اما شاید در آینده انجام شود.

در آغاز نیمه دوم، ژیرو می‌خواست وارد زمین شود، اما به علت این‌که نامش در لیست قرار نداشت، بسیار عصبانی شد و برای مدت زیادی معطل ماند. سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد مشکلی که برای اولیویه ژیرو پیش آمد، ادامه داد:

بله، او بسیار عصبانی شد. نمی‌دانم چرا نامش در لیست نبود. آن‌ها نگذاشتند او بازی کند و طبعاً کمی جدال لفظی میان طرفین پیش آمد، چراکه ما نام او را اعلام کرده بودیم. در نهایت اجازه بازی او را گرفتیم و اولیویه به زمین رفت.

ونگر در مورد بازی و شکست آرسنال، گفت:

فکر می‌کنم بازی در سطح خوبی برگزار شد و در نهایت ما شکست خوردیم. شرایط متفاوتی در بازی برای ما پیش آمد.  فرصت خوبی برای من بود که بازیکنانی را که تجربه ندارند را محک بزنم. تلاش کردم دو تیم را به زمین بفرستم که بازیکنان جوان هم در میان آن‌ها بودند. قطعاً شما می‌توانستید ببینید که تیم ما نسبت به چلسی تجربه کم‌تری داشتیم. در عین‌حال ما روزهای زیادی را در تور گذراندیم و کمی خسته بودیم.

بازی در چین شرایط خاص خودش را دارد، اما ونگر باور دارد شرایط تاثیر زیادی روی بازی ندارد.

فکر می‌کنم تاثیر شرایط زیاد نباشد. ما کمی خسته بودیم، چراکه خیلی سخت مشغول تمرینات پیش فصل هستیم. امشب ما به لندن باز می‌گردیم و ریکاوری می‌کنیم. این موضوع طبیعی است که بازیکنان پس از چند هفته آماده‌سازی، کمی خسته باشند. این هفته ما دو بازی پر برخورد داشتیم، اما این‌گونه بازی‌ها بهتر از بازی کردن در برابر تیم‌های ضعیف است. ما دو بازی بزرگ داشتیم و تماشای توانایی‌ بازیکنان در این بازی‌ها بسیار خوب است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد