کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: باید با جذب بازیکنان جدید، توان رقابت با تیم هایی که خریدهای بزرگ انجام می دهند را به دست بیاوریم


کاپیتان نخست آبی های لندن ابراز امیدواری کرد که بازیکنان جدید چلسی بتوانند جای خالی قدیمی ها را پر کنند.
 
 گری کیهیل، بازیکن باشگاه چلسی که پس از پیوستن جان تری به استون ویلا به کاپیتان اول آبی های لندن تبدیل شده است، طی صحبت هایی از خرید بازیکنان جدید توسط چلسی حمایت کرده است.
به گزارش DailyMail، چلسی که از ابتدای فصل نقل و انتقالات تاکنون کابایرو، رودریگر، باکایوکو و موراتا را جذب کرده است، بر اساس برخی اخبار منتشر شده، آماده است تا مبلغی معادل 250  میلیون پوند دیگر را هزینه کند تا سایر بازیکنانی که به آن ها علاقه دارد ( مثل آنتونیو کاندروا، الکس ساندرو و ویرجیل فن دایک) را به استمفوردبریج آورد.
حالا، گری کیهیل به تمجید از سیاست جذب بازیکنان گران قیمت پرداخته است:

خرید بازیکنان جدید حرکتی مثبت است، چراکه باید توان رقابت با تیم های مختلفی که خریدهایی بزرگ انجام می دهند داشته باشید. لیگ برتر جایی است که افراد علاقه دارند به آن بیایند و بازی کنند. ما باید قدرت خود را حفظ کنیم و بازیکنانی را جذب کنیم که باعث تقویت تیم می شوند.

کاپیتان چلسی ادامه داد:
بازیکنانی بزرگ در سال های اخیر از جمع ما جدا شدند که چه از لحاظ ورزشی و چه از نظر شخصیتی بسیار حرفه ای بودند و امیدواریم که بتوانیم جای خالی آن ها را پر کنیم و در همان مسیر ادامه دهیم. به هر حال فوتبال هر لحظه در حال تغییر و تکامل است؛ زمان می گذرد و شما باید بروید و چنین مسئله ای در ذات فوتبال است. باید خود را با چنین شرایطی وفق دهیم و تلاش کنیم که بازیکنانی با شخصیت بالا و کیفیت خوب به باشگاه اضافه کنیم.برای رقابت در فصل دشواری که پیش رو داریم، به تیمی با نشاط نیاز داریم و من مطمئن هستم که خریدهای جدید باشگاه باعث پیشرفت تیم خواهند شد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد