کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از باشگاه در مورد فروش ماتیچ سوال کنید؛ با مصدومیت دو بازیکن شاید موراتا وینگر شود


سرمربی ایتالیایی چلسی می‌گوید به علت مصدومیت بازیکنان شاید آلوارو موراتا در پست تخصصی‌اش به میدان نرود.
 سرمربی ایتالیایی چلسی در آستانه نخستین دیدار رسمی آبی‌های در فصل جدید، در مورد شرایط تیم و دربی پیش رو صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، به گفته آنتونیو کونته، تنها دو بازیکن، ادن هازارد و تیمو باکایوکو بازیکنانی هستند که دیدار یکشنبه چلسی در کامیونیتی شیلد در برابر آرسنال را از دست خواهند داد. کونته در ادامه در مورد وضعیت نهایی این بازیکنان، گفت:

هنوز زود است بخواهیم بگوییم آ‌ن‌ها در برابر برنلی (در هفته اول لیگ برتر) بازی خواهند کرد یا خیر. ما باید صبر کنیم و شکیبا باشیم. آن‌ها از نظر بدنی پیشرفت زیادی کرده‌اند، اما هنوز برای بازی کردن آماده نیستند. ادن، همان‌طور که می‌دانید، مشکل مچ پا دارد. پس از عمل جراحی، بسیار مهم است که زمان کامل ریکاوری پشت سر گذاشته شود. باکایوکو نیز عمل زانو انجام داده است و رو به بهبود است.

کونته در ادامه در مورد دیدار کامیونیتی شیلد که حکم سوپر جام انگلستان را دارد، با صحبت‌هایی شبیه آرسن ونگر، افزود:

شکست در برابر آرسنال پس از گذراندن یک فصل خوب، برای ما جالب نبود. حالا یک بازی دیگر در برابر آن‌ها در پیش داریم، ما به خوبی می‌دانیم آرسنال تیم قدرت‌مندی است. انتظار بازی دشواری را داریم اما می‌خواهیم فصل را با پیروزی آغاز کنیم. بازی‌های دوستانه ما دیگر به پایان رسیدند و حالا برای کسب اولین عنوان فصل، باید در نخستین بازی فصل پیروز شویم. [بازی در برابر آرسنال] برای ما بسیار مهم است. چلسی و آرسنال درحال حاضر در بهترین شرایط خود نیستند، چراکه در بخش اول فصل هستیم. اما می‌خواهیم بازی خوبی با اشتیاق برای برد را ارائه دهیم و برای شروع فصل آماده شویم.

کونته در ادامه، در مورد نقل و انتقالات چلسی، افزود:

قطعاً تقویت ترکیب بسیار مهم است، چراکه ما بازیکنان محدودی در اختیار داریم. تنها یک بازیکن برای بهتر شدن تیم کافی نیست، ما بازیکنان بیش‌تری می‌خواهیم. بهترین کار، پیدا کردن راه‌حل درست است. باشگاه نظر من در مورد بازیکنانی که می‌خواهیم را می‌داند و این موضوع بسیار مهم است. در تلاش هستیم تا باشگاه در بهترین شرایط باشد. در حال حاضر باید صبر کنیم و ببینیم شرایط ترکیب تیم چگونه خواهد شد.

کونته در ادامه در مورد ویکتور موزس صحبت کرد. این بازیکن کناری چلسی روز یکشنبه بازی خواهد کرد اما بازی اول چلسی در لیگ برتر را از دست خواهد داد. کونته در مورد احتمال بازی کردن باتشوایی یا موراتا در پست‌های کناری تیم، افزود:

درحال حاضر گزینه بهتری نداریم. زمانی که هازارد مصدوم است، پدرو مصدوم است و تنها ویلیان را داریم، چه کار کنم؟ من گزینه دیگری نمی‌بینم، به همین خاطر راه‌های دیگر را امتحان می‌کنم. قطعاً موراتا می‌خواهد به عنوان بازیکن پست شماره 9 (مهاجم نوک) به میدان برود، اما با شرایطی که دارد، می‌تواند در پست شماره 10 (پشت مهاجم) هم به میدان برود. من یک روز دیگر برای انتخاب ترکیبم فرصت دارم. آلوارو بسیار خوب تمرین می‌کند و در تلاش است تا به شرایط خوب بدنی برسد. او کمی زمان نیاز دارد، اما بسیار خوب کار می‌کند. من نمی‌دانم تصمیمم چه خواهد بود، اما موراتا واقعاً بازیکن و انسان خوبی است.

در بخش دیگری که در وب‌سایت چلسی نقل نشده است، مترو گزارش داده است زمانی که از کونته در مورد فروش نمانیا ماتیچ پرسیده شده است، کونته به سوال جواب مشخصی نداده است.

در مورد ماتیچ نظری ندارم، می‌توانید از باشگاه در مورد [فروش] او بپرسید.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد