کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تامپسون: لیورپول باید دیگو کوستا را قرض بگیرد؛ چلسی فقدان او را حس خواهد کرد


به عقیده تامپسون، لیورپول می تواند برای کوتاه مدت، روی مهاجم جنگنده آبی پوشان لندن حساب باز کند.
 فیل تامپسون، بازیکن پیشین لیورپول، این تیم را تشویق به جذب دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی چلسی کرده است.

به گزارش لیورپول اکو، کوستا که دیگر مهاجم محبوب آنتونیو کونته در چلسی نیست، تمایل به بازگشت به اتلتیکو مادرید دارد ولی محرومیت آن تیم از فعالیت در بازار نقل و انتقالات تا ژانویه آینده، سد راه وی شده است. حال تامپسون در گفتمانی عجیب، به کلوپ پیشنهاد کرده تا کوستا را برای نیم فصل نخست فصل پیش رو، قرض بگیرد!

چگونه می شود اگر دیگو کوستا به اتلیتکو بپیوندد و سپس به شکل قرضی راهی لیورپول شود؟ این یک رویای کامل خواهد بود، این گونه نیست؟ اگر دست من بود، برای شش ماه او را به خدمت می گرفتم. سه-چهار سال پیش که لیورپول به دنبال کوستا بود، فکر می کنم برای به خدمت گیری او 20 میلیون پوند پیشنهاد کرد.
قیمت 25 میلیون پوند بود و آن معامله هرگز سر نگرفت. در حیرت این بودم که اگر ما لوئیس سوارز و دیگو کوستا را در کنار هم داشتیم، چه می شد؟ خداوندا، آن زوج هر تیمی را به وحشت می انداخت. این بازیکن ها دوست داشتنی هستند. مردم از آن ها گله و شکایت می کنند ولی اگر طرفدار چلسی باشید، می دانید که کوستا چگونه برای تیم تان می جنگد. او تکنیک و مهارت های خوبی هم دارد.

او در پایان با اشاره به خرید جدید چلسی به جای کوستا یعنی آلوارو موراتا گفت:

وقتی پای درگیری (بر سر توپ) در میان باشد، آیا موراتا (به اندازه کوستا) در لیگ برتر موثر واقع خواهد شد؟ فرقی نمی کند که برابر هال سیتی یا منچستریونایتد قرار بگیرند؛ آن ها فقدان آن چه را از دست داده اند، حس خواهند کرد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد