کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: می خواهیم که بهترین باشیم، بنابراین هنوز باید بازیکن جذب کنیم


سرمربی باشگاه چلسی بر این باور است کار تیمش در بازار نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است و باید به فعالیت خود همچنان ادامه دهند.
 چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی تا به این لحظه توانسته است تقریبا حضور خوب و مثبتی را داشته باشد و بازیکنان مد نظر سرمربی ایتالیایی تیم را جذب نماید، اما آنتونیو کونته بر این باور است این تمام ماجرا نخواهد بود و باید به این روند ادامه دهند.

کونته در این باره اظهار داشت: معتقدم اگر می خواهید بهترین باشید باید برترین ابزار را هم در اختیار داشته باشید، لیگ برتر انگلیس شرایط آسانی را به شما تحمیل نمی کند و بلکه چالش های بزرگ و سخت را همیشه برای شما انتخاب می کند و شما باید با آن بجنگید.

در لیگ برتر انگلیس حداقل 6 تیم قدرتمند حضور دارند که همیشه برای شما رقیب جدی محسوب خواهند شد! آیا ما در شرایط ایده آل هستیم؟ آیا برای جنگ خود را آماده کرده ایم؟ ما باید از این فرصت نهایت استفاده را بریم و بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم، فکر می کنم حداقل به 3 بازیکن دیگر نیاز داریم.

باشگاه در جریان خواسته های من هست، آنچه که لازم بوده است را به باشگاه اطلاع داده ام، فکر می کنم کار بسیار سختی را در پیش داریم، و باید آگاه باشیم که چه شرایط سختی را برای قهرمانی باید تجربه کنیم.

ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد