کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دلیل خرید موراتا از زبان کونته


آنتونیو کونته سرمربی چلسی طی مصاحبه ای با اسکای اسپورت ، دلایل خرید آلوراو موراتا را بیان کرد .
 آنتونیو کونته سرمربی چلسی تنها چند روز تا آغاز رقابتهای لیگ برتر انگلستان مصاحبه ای با اسکای اسپورت انجام داده است و دلایل خرید آلوارو موراتا را در فصل نقل و انتقالات توضیح داده است .
در این مصاحبه از تئوریسین ایتالیایی فوتبال در مورد خریدهای فصل نقل و انتقالات این تیم از جمله آلوارو موراتا سوال پرسیده شد و وی در این خصوص گفت : " آلوارو بازیکن بسیار خوبی است و علیرغم سن کمی که دارد ، دارای تجارب بسیاری در زمینه فوتبال است . او نیاز دارد تا بصورت منظم بازی کند و بازیکنی است که من کاملا به او اعتماد دارم . به نظرم او آینده بسیار درخشانی در چلسی خواهد داشت . او در حال تلاش است تا بتواند خود را برای دیدارهای ابتدایی لیگ آماده کند و من امیدوارم او با بهبود شرایط خود بتواند کیفیت تیم ما را بالاتر ببرد. "

او در ادامه افزود : " فصل نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است و ما میتوانیم با تقویت تیم خود بار دیگر برای فتح لیگ برتر انگلستان تلاش کنیم . باشگاه اولویت های من را می شناسد و بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانیم دوباره قهرمان شویم اما این موضوع فقط مستلزم تلاش زیاد از سوی همه اعضای تیم است . "

منبع:ورزش11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد