کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: ایجنتم با منچستریونایتد مذاکره کرد؛ مورینیو و کونته مربیان فوق العاده ای هستند

وینگر پیشین شاختار دونستک می گوید که بار دیگر فرصت پیوستن به شیاطین سرخ برایش فراهم شده بود.  
 ویلیان، وینگر برزیلی چلسی می گوید که فرصت پیوستن به منچستریونایتد را داشته، ولی از حضور در لندن خوشحال است.

به گزارش تارنمای گل، ویلیان که روز گذشته زادروزش را جشن گرفت، با ورود آنتونیو کونته به چلسی، جایگاهی که زیر نظر ژوزه مورینیو در استمفوردبریج داشت را از دست داد. ادن هازارد و پدرو رودریگز بال های مورد اعتماد کونته بودند ولی ویلیان با همین وجود، 8 بار در فصل گذشته لیگ برتر برای آبی پوشان لندن گلزنی کرد. او در مورد ماجرای علاقه منچستریونایتد به خود می گوید:

با مدیربرنامه هایم گفتگوهایی انجام شد. من پیش از این با مورینیو کار کرده ام و با او دوست شده ام. او مرا خیلی دوست دارد و من هم او را به عنوان یک مربی و یک شخص، بسیار دوست دارم. او به من و کارم اعتماد کرد و من هم بسیار قدردانش بودم. منچستر سراغ من آمد؛ آن ها با مدیربرنامه هایم حرف زدند ولی اتفاقی رخ نداد چون چلسی به هیچ وجه حاضر به گفتگو بر سر من نبود و من هم از حضور در چلسی خشنودم.
او در مقایسه مورینیو با کونته توضیح داد: 

با هم فرق دارند. هر کس، سبک کاری خودش را دارد. مورینیو مربی ای است که بیشتر تمرین  کار با توپ و مالکیت را دوست دارد و مایل است که زمین بازی را کوچک کند. کونته تمایل دارد که روی بخش تاکتیکی و جسمانی کار کند. هر مربی روش کاری خودش را دارد. مورینیو مربی فوق العاده ای است و هر جا که رفته، به همه عناوین دست یافته است. کونته هم مربی خارق العاده ای است چون در یوونتوس در تمامی عرصه ها قهرمان و در سال نخست حضورش در لیگ برتر، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. هر کدام از این دو، توانایی های خودشان را دارند. کونته مربی ای است که هر روز به شکل جدی تلاش می کند و بر جنبه تاکتیکی و جسمانی تاکید دارد. در فصل گذشته، او با تغییر چینش تیم به 3-4-3، تیم ما را دگرگون ساخت. ما توانستیم آنچه را که او از ما در تمرین ها می خواست به خوبی اجرایی کنیم و آن روش جواب داد.
این وینگر 29 ساله در پایان از اهداف خود گفت:

رویای کسب عناوین بیشتر با چلسی، قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان و همچنین مبدل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در سر دارم. همچنین می خواهم با سلسائو (برزیل) عناوین مختلف را فتح کنم و قهرمان جام جهانی شوم.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد