کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کریس ساتن: کونته از یوونتوس جدا شد چون نتوانست نیازهایش را برآورده کند؛ چلسی باید خود را تقویت کند

مهاجم اسبق آبی های لندن هزینه سنگین عدم توجه به درخواست های آنتونیو کونته را به مسئولان باشگاه چلسی یادآوری کرده است.  
کریس ساتن، بازیکن اسبق باشگاه چلسی، طی صحبت هایی لزوم خرید بازیکنان توسط این باشگاه را مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش Goal، چلسی که فصل گذشته توانست قهرمانیِ مقتدرانه ای را در لیگ برتر به دست بیاورد، در فصل پیش رو عملکرد چندان مطلوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته و شایعاتی در مورد نارضیاتی کونته در این رابطه به گوش می رسد. ساتن نیز معتقد است که سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه تا به این جای کار چندان موجه به نظر نرسیده و آبی ها باید فعالیت بیش تری را از خود نشان دهند:

کونته به طور صریح گفته است که نمی خواهد به مشکلات ژوزه مورینیو در فصلِ بعد از قهرمانی دچار نشود. او می خواهد شیوه خود را در فوتبال داشته باشد و از یوونتوس به دلیل این که نتوانست نیازهای وی را اجابت کند، جدا شد. می توانم ببینم که او ممکن است دوباره چنین چیزی را تکرار کند. به طور مثال، فروش نمانیا ماتیچ توسط باشگاه اصلا جالب به نظر نمی رسد و مشکلاتی ایجاد می کند.
مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس اضافه کرد:

قطعا شاهد رقابت فشرده ای برای کسب جام در فصل آتی خواهیم بود. این لیگ ساده نیست و شش تیم بسیار قدرتمند بوده و شما باید برای رویارویی با آن ها آماده باشید. امیدوارم که چلسی بتواند با جذب بازیکنان بیش تر خود را تقویت کند. فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و ما می خواهیم که چلسی توان رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود را داشته باشد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد