کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کمپانی Gracenote پیش بینی کرد: رئال مادرید، چلسی، یوونتوس، بایرن و پی اس جی قهرمان لیگ های اروپایی در فصل آتی

به نظر می رسد رتبه تیم ها نسبت به فصل پیش خیلی تغییر نخواهد کرد.  

  

لیگ های معتبر اروپایی در حال شروع شدن است و تیم های بزرگ اروپایی به مانند همیشه خودشان را برای رقابتی دوباره و رسیدن به عنوان قهرمانی اماده می کنند.


در همین راستا به گزارش مارکا، کمپانی آمریکایی Gracenote که به طور منظم بررسی و پردازش اطلاعات ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است، با استفاده از پزدازش های مختلف و توجه به آیتم های مختلف در هر تیم و کشور، رتبه های اول تا آخر 5 لیگ معتبر اروپایی را پیش بینی کرده است که در ذیل با هم مرور می کنیم:



به گفته این منبع در اسپانیا به نظر می رسد همچنان رقابت اصلی میان دو غول بزرگ این کشور یعنی رئال مادرید و بارسلوناست و فصل آینده باز هم مادریدی ها هستند که به لطف بازی های مستقیم و یا تفاضل گل بالاتر از بارسا قهرمان لیگ می شوند. پس از این دو تیم نوبت به اتلتیکومادرید و سویا می رسد که در رتبه های بعدی قرار گیرند.

تیم های سقوط کننده: لگانس، دیپورتیو، خیرونا

لالیگا



در جزیره نیز طبق پیش بینی های این کمپانی باز هم آنتونیو کونته است که به همراه شاگردانش برای دومین سال متوالی در رده نخست قرار می گیرند و پس از آن ها سیتیزن ها و پپ گواردیولا قرار می گیرند.سپس نوبت به دیگر تیم های شهر لندن یعنی آرسنال و تاتنهام می رسد و سپس شیاطین سرخ با آقای خاص در رده 5 قرار می گیرند.

تیم های سقوط کننده: هادرزفیلد، واتفورد، برنلی

جزیره



آلمان هم که مثل روز روشن است. بایرن مونیخ با فاصله زیادی که از رقباش دارد فصل آتی هم به راحتی و با اختلاف زیاد و زودتر از رقبایش بار دیگر رتبه اول آلمان را به دست خواهد آورد. رتبه های بعدی نیز به زنبورها و با 15 امتیاز فاصله مربوط می باشد. هوفنهایم و گلادباخ در رده های بعدی قرار می گیرند.

تیم های سقوط کننده: هامبورگ، ماینس، فرانکفورت

بوندسلیگا



در فرانسه اما امسال پاریسی ها کوتاه نمی آیند. در این تابستان غوغا به پا کرده اند تا علاوه بر به دست گرفتن قدرت در فرانسه، این بار در رقابت های اروپایی حرفی برای زدن داشته باشند. طبق این منبع، پی اس جی نیز قهرمان فرانسه خواهد شد و پس از آن ها، موناکو، لیون و نیس در رده های بعدی قرار دارند.

تیم های سقوط کننده: متس، آمینس، استراسبورگ

لوشامپیونه



و اما در ایتالیا، پیش بینی شده است که باز هم تورینی ها با فاصله نسبت به رقبا قهرمان سری آ شوند و برای جندمین سال پیاپی قهرمانی شان را جشن بگیرند. پس از یوونتوس، تیم جنوبی ناپولی در رده دوم قرار می گیرد. دو تیم دیگر پایتخت یعنی رم و لاتزیو نیز سوم و چهارم خواهند شد.

تیم های سقوط کننده: اسپال، کروتونه، بنونتو

سری آ

طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد