کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینو، سرمربی ساوتهمپتون: فن دایک با باشگاه قرارداد دارد و منتظر بازگشت او به تمرینات هستیم

قدیس ها از موضع خود کوتاه نمی آیند.  
مائوریتزیو پیگرینو، سرمربی اسپانیایی ساوتهمپتون در آخرین صحبت های خود اعلام کرد که تصمیم او و باشگاه در رابطه ویرجیل فن دایک تغییری نکرده است.

به گزارش Sky Sports، فن دایک، کاپیتان 26 ساله باشگاه ساوتهمپتون که در این تابستان به شدت مورد توجه تیم های بزرگ جزیره از جمله لیورپول، چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است، چند روز پیش رسماً درخواست خروج خود را تقدیم سران باشگاه کرد. با این حال پیگرینو می گوید وضعیت وی تغییری نکرده است:

واکنش من همان است. انتظار داریم او به تمرینات بازگردد چون به او نیاز داریم؛ به همه بازیکنان خود نیاز داریم. امیدواریم او نظرش را عوض کند چون بازیکن مهمی است و نیاز داریم که متمرکز باشد. باشگاه از ابتدا با او شفاف بود. ما نمی توانیم هر وضعیتی را کنترل کنیم. او عضوی از باشگاه است، قرارداد دارد و منتظر او هستیم.
قدیس ها فردا در اولین بازی خود در فصل جدید رو در روی سوانزی قرار می گیرند؛ پیگیرینو در این بازی فن دایک را در اختیار نخواهد داشت:

او در این هفته مشکل ویروسی داشت و دو روز گذشته را نتوانست تمرین کند. من هفته گذشته با او صحبت کوتاهی داشتم. باشگاه و من با او شفاف بودیم اما باید به راه خود ادامه دهیم چون نمی توانم احساسات بازیکن را در این لحظه خاص کنترل کنم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد