کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اعتماد به نفس کونته پس از شکست مقابل برنلی

آنتونیو کونته
 آنتونیو کونته پس از شکست تلخ مقابل برنلی در روز اول لیگ برتر انگلستان ، اعتماد به نفس بالایی از خود نشان داد و گفت : بابت این نتیج نگران نیستم !   به نقل از Sky Sports ، پس از شکست تلخ خانگی چلسی قهرمان فصل گذشته در مقابل برنلی آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پس از این دیدار از عدم نگرانی از سرایط این تیم سخن گفت .
 
کونته در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات چلسی و همچنین اتفاقات دیدار برابر برنلی گفت :  " در حال حاضر نگرانی بابت بازار نقل و انتقالات ندارم و می دانم باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد و من آماده هستم تا با همین بازیکنان حال حاضرم بجنگم . صحنه اخراج کیهیل لحظه حیاتی این دیدار بود چرا که بعد از ان مجبور شدیم 10 نفره به بازی ادامه دهیم و پس از آن ده دقیقه 9 نفره بازی کردیم که بسیار سخت است . ما در سه بازی آخرمان بازی را با کمتر از یازده نفر به پایان رساندیم . "
 
وی در ادامه افزود : " فکر می کنم باید شیوه جدیدی ابداع کنم که بشود با 9 یا 10 نفر از پس آن بر آئیم زیرا بنظرم باید به این نوع از بازی در آینده عادت کنیم ! "  کونته در مورد موراتا هم گفت : " او برای ما بازیکن مهمی است و این خیلی مهم است که او بتواند خود را با فلسفه بازی ما هماهنگ کند . "

ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد