کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقال چمبرلین به چلسی

الکس اکسلاد چمبرلین
انتقال چمبرلین به چلسی هر لحظه نزدیک تر می شود.   
 انتقال چمبرلین به چلسی هر لحظه نزدیک و نزدیک تر میشود. الکس اکسلاد چمبرلین می خواهد 150،000 پوند در هفته از  چلسی دریافت کند او  سعی می کند تا یک قرارداد چلسی سعی می کند تا به این طریق برای به دست آوردن این هافبک آرسنال بپردازد، که از تابستان آینده خارج از قرارداد با آرسنال قرار دارد.
 
آرسنال می خواهد اکسلاد چمبرلین را حفظ کند اما تلاش کرده است تا به خواسته های دستمزد او هم برسد، در این میان چلسی بسیار تلاش کرده است تا به این بازیکن نزدیک شود.
 
اگر چلسی به دنبال جذب این بازیکن در این تابستان هستند آن ها باید حدود 35 میلیون پوند برای آرسنال هزینه کنند در غیر این صورت او تا تابستان سال آینده در آرسنال ماندنی خواهد بود.
 
اگر درخواست های دستمزد هافبک  23 ساله برآورده شود، او بیش از دو برابر حقوق خود را از 65 هزار پوند در هفته به دست می آورد تا یکی از گران ترین بازیکنان چلسی شود.

چلسی بعد از  سسک فابرگاس و گری کیهیل در روز افتتاحیه بازی ها در برنلی در آخر هفته و در بازی در  استمفوردبریج نیازمند تقویت تیم خود است.
 
اکسللد چمبرلین یک هافبک مرکزی است،  اما فصل گذشته او توسط آرسن ونگر به عنوان یک وینگر در هر دو سمت چپ و راست استفاده شد.

ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد