کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: ترجیح می دهم به حرف های کوستا بخندم؛ هر اتفاقی رخ دهد از فصل نقل و انتقالات چلسی راضی ام

سرمربی چلسی، آنتونیو کونته، می گوید اظهارات دیگو کوستا در خصوص نحوه برخورد باشگاه چلسی و اتفاقات به وجود آمده، خنده دار است. 

 

داستان جنجالی دیگو کوستا و چلسی همچنان ادامه دارد. پس از اینکه آنتونیو کونته، اعلام کرد دیگو کوستا جایی در برنامه های او ندارد، مهاجم اسپانیایی فصل گذشته چلسی در مصاحبه ای عنوان کرد که کونته به مانند یک جنایتکار با او برخورد کرده است. 


کونته در پاسخ به خبرنگاری که درباره اظهارات دیگو کوستا از او سوال پرسید، گفت:


این عالی است. ترجیح می‌د‌هم بخندم. واقعاً عالی و خنده دار است. همه کسانی که در این باشگاه کار می‌کنند، می‌دانند فصل قبل چه اتفاقی افتاد. مصاحبه خنده داری است، نمی‌خواهم دیگر در مورد کوستا حرف بزنم، در مورد گذشته حرف نمی زنم. 

شاگردان آنتونیو کونته پس از شکست 3-2 مقابل برنلی در هفته نخست لیگ برتر انگلیس باید یکشنبه به مصاف تاتنهام روند، کونته در این خصوص گفت:


به نظرم مائوریسیو پوچیتنو در سال‌های اخیر با تاتنهام، کارهای فوق العاده ای انجام داده است. اساس و بنیان خوبی برای این باشگاه ایجاد کرده است. ما هم باید چنین کاری را انجام دهیم، ما اساس و بنیانی که تاتنهام ایجاد کرده است را اکنون نداریم. من در تلاشم که به تیمم کمک کنم، اساس مستحکمی داشته باشد. ما این را نداریم و به زمان نیاز داریم که آن را بسازیم. جان تری، اوبی میکل، ایوانوویچ، دروگبا، چلسی بازیکنان زیادی را در سال‌های اخیر از دست داده است و باید بهترین راه را برای ساخت چیزی برای زمان حال و آینده، پیدا کنیم. به همین خاطر باید سخت تلاش کنیم و پیشرفت کنیم. 

کونته افزود:


وظیفه من این است که با بازیکنانی که در اختیارم قرار دارد، کار کنم، برای پیشرفت تیم تمام تلاشم را می‌کنم. باشگاه هم در فصل نقل و انتقالات در تلاش است بهترین کارهای ممکن را انجام دهد. باید ببینیم در پایان فصل نقل و انتقالات اوضاع چگونه خواهد بود، در هر صورت من از بازیکنانی که در اختیارم قرار دارد، خوشحال هستم. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد