کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پوچتینو: فکر نمی کنم کونته خواسته باشد به من یا تاتنهام بی احترامی کند؛ بازی سختی مقابل چلسی در پیش داریم

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در آستانه دیدار با چلسی از صحبت های رد و بدل شده بین خود و سرمربی آبی های لندن در هفته گذشته گفته است.  
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی باشگاه تاتنهام، در کنفرانس خبری پش از دیدار با چلسی حاضر شده و از رابطه خود با آنتونیو کونته، پس از به وجود آمدن تنش هایی بین این دو در سطح رسانه ها گفته است.

به گزارش Sky، اظهارات کونته در رابطه با هری کین و جاه طلبی تاتنهام برای کسب عناوین که با واکنش شدید پوچتینو همراه شده بود، باعث تیره شدن روابط این دو مربی مطرح لیگ جزیره شد.حالا اما در آستانه دیدار با چلسی در ورزشگاه ومبلی، سرمربی تاتنهام از دلجویی کونته از وی می گوید:

هفته پیش فرصت پیدا کردیم که مقداری با یکدیگر صحبت کنیم و باید بگویم که او با من بسیار صریح برخورد کرد. کونته تلاش کرد که به من بگوید چه منظوری از بیان کردن آن سخنان داشته و تاکید کرد آن چیزی که همیشه به عنوان تیتر اخبار به کار می رود، چیزی نیست که منظور مصاحبه شونده را به خوبی بیان کند. من به او و چلسی احترام می گذارم و حالا زمان رویارویی با آن ها است و باید نشان دهیم که بهتر هستیم. به هر حال همیشه دیدار با قهرمانان دشوار و سخت است.
پوچتینو ادامه داد:

هفته پیش با کونته در رابطه با آغاز لیگ برتر صحبت کردیم. او عذر خواهی نکرد، بلکه تنها تلاش کرد که اصل داستان را به من بفهماند و چنین چیزی به خود فرد مربوط می شود که چگونه مسئله را درک کرده و آن را برای هواداران توضیح دهد. گاهی اوقات تفاوت ها اهمیت دارند و او می خواست توضیح دهد که منظورش از زدن آن حرف ها چه بوده است. این که چنین مسئله ای را چگونه برای هواداران بیان کنید، بسیار متفاوت است و من شخصا متوجه پیام او شدم.
وقتی که ماجرا را برای من توضیح داد، کاملا متوجه شدم. چیزی که او گفت باعث ناراحتی من نشد و می خواست مطمئن شود که من به درستی متوجه مفهوم صحبت های او شده ام و سو برداشتی نداشته ام. به هر حال چنین چیزی برای من مسئله بزرگی نبود. هر فردی که سرمربی باشد، این حق را دارد که به رسانه ها آن چیزی را که علاقه دارد بگوید و وظیفه من این نیست که قضاوت کنم آن ها چه چیزی بگویند یا چگونه منظور خود را بیان کنند. فکر نمی کنم او می خواست به من یا تاتنهام بی احترامی کند. گفت و گو بسیار خوب است و ما به عنوان همکار یکدیگر باید نشان دهیم که احترام گذاشتن مسئله مهمی است. در لیگ برتر در مورد بازی جوانمردانه و چنین چیزهایی صحبت می کنیم و به عنوان سرمربی بسیار با اهمیت است که نشان دهیم در مقابل رسانه ها مسئولیت پذیر هستیم.
پوچتینو در پایان صحبت هایش درباره دیدار با چلسی در روز یکشنبه بیان کرد:

درست است که دیگو کوستا با آنها نیست، اما آلوارو موراتا و میچی باتشوایی جای وی را پر کرده اند و فکر می کنم با جذب بازیکنان جدید، کیفیت ترکیب چلسی بسیار خوب باشد. می دانم که هفته پیش آنها با مشکلاتی مواجه شدند، اما در فوتبال بازی بعدی همواره متفاوت و دشوار خواهد بود. مهم ترین نکته این است که روی تیم خود متمرکز باشیم و این که آنها با چه شیوه ای بازی می کنند، به خودشان مربوط می شود. برای ما مسئله مهم این است که مطمئن شویم هر هفته پیشرفت می کنیم و کیفیت خود را نشان داده و تلاش کنیم که پیروز میدان شویم. به هر حال نباید فراموش کنیم که در مقابل قهرمانِ فصل گذشته لیگ برتر قرار خواهیم گرفت.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد