کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: گاهی اوقات روند بازسازی باشگاه آهسته است؛ تنها قولی که دادم، تلاش برای پیشرفت چلسی است

آنتونیو کونته در آستانه دیدار با تاتنهام، صحبت‌های مهمی در مورد آینده‌اش در باشگاه انجام داده است.  
درحالی که تاتنهام نخستین بازی رسمی خود در ومبلی در لیگ برتر را در برابر چلسی برگزار می‌کند، سرمربی چلسی، آنتونیو کونته از شرایط آبی‌های لندن می‌گوید.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته در ابتدای صحبت‌های خود، در مورد ادامه کار با چلسی گفت:

قطعاً من دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم. این فصل و فصل آینده. بنابراین باید در باشگاه بمانم و کار کنم، سپس اگر آرزو و اهداف بزرگ فعلی را داشتیم، آن‌گاه به کارمان ادامه می‌دهیم. درحال حاضر مشکلی در مورد آینده نمی‌بینم. دو سال از قراردادم باقی مانده است و اگر اهداف فعلی را داشته باشیم، به همکاری ادامه خواهیم داد. فکر می‌کنم فعلاً در باشگاه درستی حضور دارم. قطعاً چشم‌انداز من کار کردن [در این باشگاه] است و این موضوع تنها دغدغه من است. تکرار می‌کنم، ما باید به کارمان ادامه دهیم، گاهی اوقات باید آهسته آهسته برای ساختن یک چیز مهم تلاش کنیم. صادقانه بگویم، به زمان نیاز داریم. 
دوست دارم مثبت‌اندیش باشم. ما فصل گذشته یک راه را شروع کردیم، یک مسیر سخت. علی‌رغم این‌که در اولین فصل حضورم قهرمان شدم، موضوعی که فوق‌العاده‌ است، اما حالا باید یک مسیر جدید را آغاز کنیم و به پیشرفت‌مان ادامه دهیم. باید باشگاه را به شرایط با ثباتی برسانیم که برای سال‌های زیادی در سطح بالا بماند و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر تلاش کنیم، چراکه یک باشگاه مانند چلسی، باید چنین اهدافی داشته باشد. اما من باز هم می‌گویم، ما به زمان نیاز داریم و باید صبور باشیم. فقط باید روی کار کردن‌مان تمرکز کنیم. درحال حاضر به سختی تلاش می‌کنند که شرایط باشگاه را به وضعیت با ثباتی برسانند. افرادی که برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنند و به همین دلیل هواداران باید راضی باشند.
کونته در مورد پیشرفت باشگاه، حتی بدون کسب عنوان قهرمانی، افزود:

گاهی اوقات شما باید خودتان را برای اختلال‌هایی که پیش می‌آید آماده کنید. گاهی اوقات شما چیزی نمی‌برید، اما برای آیند‌ه‌ای بهتر آماده می‌شوید. هیچ فردی اسلحه روی سر من نگذاشته است و نمی‌گوید یا باید قهرمان شوی یا اخراج می‌شوی. تنها چیزی که من به باشگاه قول داده‌ام، تلاش و کار کردن برای پیشرفت باشگاه است. آن‌گاه اگر توانستیم، قهرمان می‌شویم و من هم خوشحال خواهم بود. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد