کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی تاتنهام-چلسی؛ اولین میزبانی ومبلی در لیگ برتر

بازی‌ای دولبه برای چلسی که شکست در آن وضعیت این تیم را وخیم‌تر می‌کند و یک پیروزی شرایط را دگرگون خواهد کرد.   
روز یکشنبه، تاتنهام در اولین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه ومبلی، میزبان چلسی خواهد بود.

تاریخزمانمکان
29 مرداد 139619:30ورزشگاه ومبلی - لندن


پیش بازی

هفته گذشته لیگ برتر با اتفاقات عجیب و غریبی شروع شد. پس از این‌که گری کیهیل از زمین بازی در  برابر برنلی اخراج شد، شاگردان دایچ موفق شدند با 3 گل چلسی را در استمفورد بریج شکست دهند تا مدافع عنوان قهرمانی فصل خود را با باخت شروع کند. در طرف دیگر اما تاتنهام، موفق شد با انتقام‌گیری از نیوکاسل، در خانه این تیم با دو گل به پیروزی برسد و حالا شاگردان پوچتینو، آماده نخستین میزبانی خود در ومبلی هستند. میزبانی دربی لندن در برابر چلسی.

زمانی که حدود دو ماه پیش قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شد، قرعه تاتنهام کمی دلهره‌آور به نظر می‌رسید. آن‌ها پس از این‌که در زمین نیوکاسل که یادآور خاطرات بد برای آن‌هاست، بازی کردند، باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی بروند. اما درحال حاضر، با توجه به نتایج دو تیم در هفته اول، به نظر می‌رسد سختی بازی برای چلسی بیش‌تر باشد و شاگردان پوچتینو، می‌توانند پس از 9 سال، در ومبلی چلسی را شکست دهند. تیمی که فصل گذشته خیلی راحت تاتنهام را از کورس قهرمانی دور کرد و قهرمان لیگ برتر انگلستان شد.

چلسی اما اگرچه فصل را بد شروع کرده است، اگرچه در این بازی کیهیل و فابرگاس را در اختیار ندارد، اما مدافع عنوان قهرمانی است با مربی‌ای که نشان داده می‌تواند تیم را از بحران خارج کند. مانند فصل گذشته که پس از شکست سنگین در برابر آرسنال، چلسی اوج گرفت و با 13 پیروزی پیاپی گامی بلند در راه قهرمانی برداشت. اما نوار پیروزی‌های چلسی در برابر تاتنهام و در خانه این تیم با شکست 2-0 پاره شد، بنابراین بازی در برابر تاتنهام برای شاگردان کونته که شروع خوبی نداشته‌اند، سخت خواهد بود. بازی‌ای دولبه که شکست در آن وضعیت چلسی را وخیم‌تر می‌کند و یک پیروزی شرایط را دگرگون خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

ترکیب احتمالی چلسی - تاتنهام

مصدومان و محرومان

برای تاتنهام دنی رز هم‌چنان مصدوم اول خواهد بود. در کنار او، اریک لاملا و کوین ان‌کوندو هم مصدوم خواهند بود تا در کنار کیرن تریپیر بازی را از روی سکوها تماشا کنند.

برای چلسی ویکتور موزس پس از یک جلسه محرومیت، حالا می‌تواند به ترکیب چلسی بازگردد. اما اخراج گری کیهیل و سسک فابرگاس در کنار مصدومیت ادن هازارد، پدرو و باکایوکو کار را برای آنتونیو کونته سخت می‌کند.

تقابل های اخیر دو تیم

در 6 دیدار اخیر دو تیم در تمامی رقابت‌ها، تاتنهام تنها یک پیروزی کسب کرده است و 3 بار شکست خورده است. دو تیم فصل گذشته سه بار به مصاف یکدیگر رفتند که چلسی در دو دیدار رفت (لیگ برتر) و نیمه نهایی جام حذفی موفق به پیروزی شد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد