کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تاتنهام هاتسپر ۱ - ۲ چلسی؛ مارکوس آلونسو، بخش مهمی از لندن را عزادار کرد

چلسی در زمین تاتنهام هاتسپر، دیداری را برد که شاید ارزشش بیشتر از ۳ امتیاز باشد. 

 

چلسی و تاتنهام در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را دنبال می کردند. دو تیم برتر لیگ فصل گذشته هفته اول را به ترتیب با باخت و برد به پایان رسانده بودند. چلسی در زمین خودی و در لحظاتی که بخشی از بازی را ۹ نفره بازی کرد، ۳-۲ به حریف باخت. در آن سوی میدان، تاتنهام اولین برد را در زمین نیوکاسل جشن گرفت تا این بار امیدوار شود پس از دو سال ناکامی در فتح لیگ برتر، امسال قهرمان انگلیس شود.


شاگردان کونته بازی را بهتر آغاز کردند. آلوارو موراتا در دقیقه ۴ بازی موقعیت خیلی خوبی را با ضربه سر هدر داد. تاتنهام کم کم کنترل بازی را در اختیار گرفت اما در خلق موقعیت چندان موفق نبود. بخش مهمی از نیمه اول در میانه میدان دنبال شد.


شوت های هری کین و دل آلی نتوانست دروازه چلسی را تهدید کند. در دقیقه ۱۸ بازی، اولین موقعیت جدی تاتنهام موقعی خلق شد که شوت دمبله با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۳، نفوذ دوباره چلسی باعث شد که ضربه آزاد مهمی نصیب این تیم شود. مارکوس آلونسو مطابق انتظار این ضربه را به بهترین شکل ممکن وارد دروازه تاتنهام هاتسپر کرد تا مهمان از حریف پیش بیافتد.


با پیش افتادن چلسی، تاتنهام حملاتش را برای زدن گل مساوی، بیشتر کرد. در دقیقه ۳۸، سانتر ارسالی اریکسن به شکل خطرناکی از کنار دروازه کورتوا عبور کرد. میزبان در این دقایق به شدت به زدن گل نزدیک شده بود. در دقیقه ۴۱، حرکت دله الی و شوت زیبای هری کین به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه ۴۳، شوت بن دیویس را کورتوا به زیبایی به کرنر فرستاد. در اوقات تلف شده هم حملات تاتنهام ادامه داشت اما به جایی نرسید.


با شروع نیمه دوم، شاگردان پوچتینو به حملات خود ادامه دادند. اگرچه این حملات هم خیلی خطرناک نبودند. اولین موقعیت جدی تاتنهام در این نیمه در دقیقه ۶۸ رخ داد که وانیاما شوتی را به سمت دروازه چلسی روانه کرد اما با اختلاف به بیرون رفت. چلسی با چند تعویض سعی کرد تاتنهام را از زمینش دور کند. اتفاقی که در حال رخ دادن بود.


در دقیقه ۶۹، فرار موراتا و ضربه وی را لوریس به سختی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۰، شوت موزس از درون محوطه جریمه تاتنهام با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه ۷۲، شوت سرکش ویلیان به تیرک دروازه تاتنهام برخورد کرد. در دقیقه ۸۲، در لحظاتی که تاتنهام کاملا از موضع هجومی دور شده بود، یک ضربه ایستگاهی این تیم را به بازی برگرداند.


سانتر ارسالی اریکسن را باتشوایی، بازیکن تعویضی کونته به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد. در لحظاتی که تاتنهام برای زدن گل دوم هجومی تر هم شد، ضدحمله سریع چلسی، پاس پدرو و شوت دقیق مارکوس آلونسو، به گوشه دروازه لوریس رفت تا چلسی گل دوم را هم به ثمر برساند. پس از این گل، میزبان اشتیاقش را از دست داد تا تیم کونته به برد بسیار مهمی در زمین تاتنهام برسد.



گلزنان بازی:

میچی باتشوایی در دقیقه ۸۲(گل به خودی) برای تاتنهام

مارکوس آلونسو در دقایق ۲۴ و ۸۸ برای چلسی


ترکیب دو تیم:

تاتنهام - چلسی


آمار بازی:

تاتنهام-چلسی

خلاصه بازی

طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد