کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ نکات مثبتی در تیم دیدم

آنتونیو کونته، پنجاهمین دیداری که هدایت چلسی را برعهده داشت، را با پیروزی در دیداری حساس پشت سر گذاشت.  

 

دو تیم چلسی و تاتنهام که فصل گذشته در رده های اول و دوم لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند، امروز در استادیوم ومبلی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند به پیروزی 2-1 مقابل تاتنهام دست پیدا کنند. سرمربی ایتالیایی چلسی پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت:


از بازیکنانم و همه کسانی که در این پیروزی ما را کمک کردند، تشکر می‌کنم، به خاطر میل، روحیه پیروزی و قلب بزرگی که داشتند. آن‌ها امروز جنگجو بودند و نکات مثبت بسیاری را در شرایطی دیدم که هیچ چیزی برای ما راحت نیست، هم مصدومیت‌ها و هم محرومیت‌ها، مشکلاتی را برای مان به وجود آورده است. فراموش نکنید که ما هازارد را در اختیار نداشتیم. علی رغم این، مقابل تاتنهام نمایش خوبی ارائه دادیم و نتیجه ای فوق العاده گرفتیم که به هیچ عنوان راحت نیست، در طول بازی تحت فشار بودیم و این کاملاً طبیعی بود، امّا به نظرم در هر لحظه ای نشان دادیم که تیم خطرناکی هستیم. تحت فشار بودیم، امّا همیشه آماده زدن گل دوم و حتی سوم بودیم. فراموش نکنید که بعد از 13 پیروزی پیاپی، فصل گذشته، تاتنهام مانع رسیدن ما به پیروزی چهاردهم شد. تکرار می‌کنم، امروز نکات مثبت زیادی از بازی تیمم دیدم و از این بابت خوشحالم.   


سرمربی چلسی افزود:


بهتر است روی تیم خود تمرکز کنیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و باید نسبت به فصل گذشته، پیشرفت کنیم و سبک بازی خودمان را بهبود بخشیم. این تیم‌ها، فصل قبل بسیار قدرتمند بودند و سرمایه گذاری زیادی کرده اند و این فصل هم هزینه های زیادی داشته اند. مهم نیست در این لیگ چه کسی مدعی است، همه چیز مانند فصل قبل است. در تلاش هستیم که نسبت به فصل قبل بهتر کار کنیم و در فصل نقل و انتقالات هم باشگاه در حال انجام کارهای خوبی است. در مجموع از عملکرد تیم و نوع بازی که ارائه داد خوشحالم، این روحیه جنگنده و این میل به پیروزی، باید هم رااضی کننده باشد.بازیکنانم امروز هر چه در توان داشتند ارائه کردند، درست مانند فصل قبل. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد