کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

توتی: پیروزی مقابل رم برای حریفان در اروپا ساده نخواهد بود؛ سیمئونه و کونته از بهترین های جهان هستند

مدیر اجرایی و اسطوره رم معتقد است که حریفان این تیم در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز کار سختی خواهند داشت.   
در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رم همراه با تیم های چلسی، اتلتیکو مادرید و قره باغ، در یک گروه حضور خواهد داشت. فرانچسکو توتی که در مراسم قرعه کشی حضور داشت، در گفتگو با مدیاست پرمیوم گفت:

می دانیم که در اروپا باید مقابل قدرتمندترین تیم ها بازی کنیم. با این حال برای آنها نیز پیروزی مقابل رم ساده نخواهد بود. دیگو سیمئونه و آنتونیو کونته از بهترین مربیان جهان هستند اما ما سعی می کنیم هر چقدر که می توانیم برای آنها مشکل درست کنیم. 
توتی در این فصل، پس از 25 سال بین بازیکنان رم حضور ندارد اما به عنوان مدیر، در کنار جالوروسی است. وی در این مورد گفت:

با احتیاط پا به این کار گذاشتم زیرا شغل جدیدی است و من در حال یادگیری بیشتر هستم. با این حال من از جو رختکن به خوبی آگاهم. من در دسترس مربی و بازیکنان هستم. اگر هر کسی سوالی از من داشته باشد، با او همکاری می کنم. من محیط رم را به خوبی می شناسم. 
توتی در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، برنده جایزه یک عمر تلاش در فوتبال شد. وی در این مورد گفت:

اولین بار بود که در این مراسم حضور داشتم. زمانی که اینجا باشید، نسبت به زمانی که از تلویزیون مراسم را تماشا کنید، فشار بسیار بیشتری وجود دارد. خوشحالم که آن توپ های کوچک را چرخاندم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد