کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از دعوت شدن هازارد به تیم ملی شگفت زده ام



آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر اورتون حاضر شد.
 
 بعد از شکست هفته اول برابر برنلی، چلسی در هفته دوم در دیداری دشوار تاتنهام را مغلوب کرد و حالا اورتون را مقابل خود می بیند.

 

دیدار برابر اورتون: "رونالد کومان تیم قدرتمندی ساخته و آنها فصل قبل هم بسیار قوی بودند.این فصل اورتون نسبت به قبل قوی تر شده و ما باید به شدت مراقب اتفاقات درون زمین باشیم. دیدار برابر اورتون بسیار دشوار خواهد بود."

عملکرد چلسی در تابستان: "مدیران به شدت برای تقویت باشگاه تلاش می کنند و تمام تمرکز من نیز به اتفاقات درون زمین است؛ پس باید ببینیم چه اتفاقاتی تا پایان بازار تابستانی رخ خواهد داد.

 

برای ما مهم نیست که احساس قوی بودن کنیم؛ بلکه باید این قدرت را درون زمین نشان دهیم. باشگاه به خوبی از عقاید من باخبر است و من تمرکز خود را روی بهبود بازیکنان قرار داده ام."

 

دعوت شدن هازارد به تیم ملی بلژیک: "از این تصمیم شگفت زده شده ام و با توجه به اینکه روزی سرمربی تیم ملی ایتالیا بوده ام به تصمیمات دیگر مربیان احترام می گذارم.

 

اگر هازارد آماده بازی کردن برای تیم ملی است پس چرا برای چلسی بازی نکند؟ باید به او فرصت کافی برای ریکاوری داد؛ زیرا هازارد بازیکن بزرگی برای ماست."

 

گروه بندی لیگ قهرمانان: "در گروه سختی قرار گرفته ایم؛ اما زمانی که در لیگ قهرمانان شرکت می کنید باید خودتان را برای مقابله با بهترین تیم های اروپا آماده کنید."


منبع:ورزش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد