کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

درادامه به مرور مهم ترین اخبار  و شایعات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ 25 آگوست 2017 پرداخته ایم.   
اخبار رسمی
  • روبرت اسنودگراس به طور قرضی به استون ویلا پیوست.
  • قرارداد چارلی آدام با استوک سیتی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.
  • آلبرتو آکوئیلانی به لاس پالماس پیوست.
  •  امانوئل ریویره از نیوکاسل به متز فرانسه پیوست.
  • آندره کاریو به واتفورد پیوست.
  • اولیور برک وینگر لایپزیش به وست برومویچ پیوست.
  • قرارداد دومنیکو براردی تا سال 2022 با ساسولو تمدید شد.

اخبار انگلیس

به گزارش تایمز، منچسترسیتی آماده است تا سومین پیشنهاد خود برای جانی اوانز را به وست برومویچ تحویل داد؛ پیشنهاد آن ها این بار مبلغی بالاتر از 25 میلیون پوند خواهد بود.

به گزارش منابع اسکای، آرسنال تلاش داشت تا با افزایش دستمزد الکس اوکسلید چمبرلین و اعطای حقوق هفتگی 180هزار پوند به او، هافبک انگلیسی را در تیم، نگه دارد اما همه چیز به هم خورده؛ زیرا چمبرلین، این قرارداد را نیز رد کرده است. حالا چلسی و لیورپول به طور فعالی، برای خرید این بازیکن با یکدیگر در رقابت هستند.

به گزارش تلگراف، پیشنهاد دستمزد هفتگیِ 180 هزار پوندی آرسنال به چمبرلین، برای جلوگیری از انتقال او به چلسی به دست این بازیکن رسیده است.

گاردین گزارش می دهد: ونگر برای گوش دادن به پیشنهاد ها برای جک ویلشر آماده است.

اخبار ایتالیا

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، همه چیز آماده پیوستن بندیکت هوودس به یوونتوس اما بیانکونری هنوز دچار تردیداست. انتقال هوودس به یووه می تواند کاملا انجام شود اما بیانکونری در حال حاضر دچار تردید شده است. آنها با بازیکن به توافق رسیده بودند و حالا با باشگاه شالکه نیز توافق دارند تا هوودس با انتقال قرضی با رقم 2 تا 3 میلیون یورو، همراه با بند خرید 7 تا 8 میلیون یورویی به تورین برود. بانوی پیر هنوز کار انتقال را تمام نکرده زیرا احتمالا برای گزینه های دیگر بازار صبر کرده است. در حال حاضر، بازیکن برای خرید، در اختیار یوونتوس است اما انتقال کامل نشده است. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پاتریک شیک 24 ساعت وقت می خواهد تا تصمیم نهایی اش را اعلام کند؛ اینتر، رم و یوونتوس، سه مسیر پیش روی او هستند.

اخبار اسپانیا

به گزارش منابع اسکای، فیلیپه کوتینیو امیدوار است که خرید عثمان دمبله توسط بارسلونا به معنی منتفی شدن انتقال او از لیورپول به نیوکمپ نباشد.

به گزارش as، پیشنهاد 35 میلیون یورویی بارسلونا برای دی ماریا رد شد.  از پاریس خبر می‌رسد پاری سن ژرمن به تازگی پیشنهاد 35 میلیون یورویی بارسلونا برای جذب آنخل دی ماریا را رد کرده و این رقم را برای بازیکنی در سطح وینگر ملی‌پوش آرژانتینی، بسیار پایین می‌داند.

اخبار آلمان

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، بایرلورکوزن همچنان برای خرید لوکاس آلاریو از ریورپلاته تلاش می کند.

اخبار فرانسه

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، کیلیان ام باپه به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره ۱۸ ساله موناکو می خواهد به پاری سن ژرمن برود و حالا به نظر می رسد همه چیز در مسیر نهایی شدن انتقال است. در حالی که عصر امروز محمد بوحفصی از مذاکرات دو باشگاه در مونته کارلو بر سر بازیکن خبر داده بود، در ایتالیا هم انتظار می رود که موناکو در نهایت با عملی شدن خواسته ۱۸۰ میلیون یورویی اش، ام باپه را به پاریس بفرستد. پیشنهاد پاری سن ژرمن ۱۴۰ میلیون یورو به اضافه بازیکن(لوکاس مورا) بوده است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد