کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ چمبرلین پیشنهاد تمدید قرارداد آرسنال را رد کرد

آینده هافبک انگلیسی در امارات، نامشخص است.  
آرسنال تلاش داشت تا با افزایش دستمزد الکس اوکسلید چمبرلین و اعطای حقوق هفتگی 180هزار پوند به او، هافبک انگلیسی را در تیم، نگه دارد اما همه چیز به هم خورده؛ زیرا چمبرلین، این قرارداد را نیز رد کرده است. حالا چلسی و لیورپول به طور فعالی، برای خرید این بازیکن با یکدیگر در رقابت هستند.

به گزارش منابع اسکای، آرسن ونگر، دیروز آخرین تلاش خود برای نگه داشتن چمبرلین در آرسنال را کرد و به او پیشنهاد قراردادی سنگین داد. حالا تنها یک سال دیگر از قرارداد «اوکس» با آرسنال مانده است و آرسن ونگر طی 24 ساعت آینده به او علام خواهد کرد که اجازه خروجش را می دهد (آن هم تنها یک هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی) یا این بازیکن، باید آخرین سال قراردادش را در امارات بگذراند و سپس به تیم دیگری بپیوندد.

چمبرلین که 27 بازی ملی دارد، تصمیم گرفته است آینده اش را در تیم دیگری بسازد. چلسی و لیورپول، آماده خرید چمبرلین هستند و ظاهرا چلسی اوایل همین ماه، پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای خرید چمبرلین را تحویل آرسنال داده بود.

به نظر می رسد یکی از دلایلی که چمبرلین می خواهد آرسنال را ترک کند، پست بازی او است. وی از بازی در پست وینگ بک، ناراضی است.

آرسن ونگر اصلا دوست ندارد بازیکن باارزش اش را به رقبای انگلیسی بفروشد اما وضعیت مالی آرسنال، در صورت از دست دادن این بازیکن به صورت رایگان طی تابستان آینده، جالب نخواهد شد؛ به خصوص که دو ستاره دیگر آرسنال، یعنی مسوت اوزیل و الکسیس سانچز نیز در سال آخر قراردادشان هستند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد