کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی ۲ - ۰ اورتون؛ بازگشتِ شکوه اسپانیایی به استمفوردبریج

انسجامِ تدریجی، هدفی که از آن عقب نخواهند کشید.  
تیم‌های چلسی و اورتون امروز از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت با پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان رسید.

.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی| یکشنبه، ۷ شهریور 1396؛ 27 آگوست 2017

تورنمنت| هفته سوم فصل 2017/18 لیگ برتر انگلیس

گلزنان و دقایق| سسک فابرگاس دقیقه ۲۷، آلوارو موراتا دقیقه ۴۰ برای چلسی

گزارش بازی

چلسی پس از پیروزی ارزشمندش در زمین تاتنهام هاتسپر، این بار در لندن برای برد به میدان آمد تا خاطرات بازی جنجالی هفته اول را به فراموشی بسپارد. سسک فابرگاس که یکی از دو اخراجی چلسی در بازی اول بود، به ترکیب بازگشت تا انگیزه هایش را به طرفداران و سرمربی تیم ثابت کند. اتفاقی که در نهایت رخ داد.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و شاگردان کومان مطابق انتظار، رویکرد دفاعی به خود گرفتند. اورتون هفته گذشته با تساوی با منچسترسیتی، کاملا چلسی را از خطراتش آگاه کرده بود. در دقیقه ۹ بازی، فرار موراتا و پاس وی، به پدرو رسید و این بازیکن قصد داشت با حرکت نمایشی به گل برسد. اتفاقی که رخ نداد.

در دقیقه ۱۱، شوت ویلیان با اختلاف از بالای دروازه عبور کرد. در دقیقه ۱۲، شوت لوییز را پیکفورد به راحتی گرفت. در دقیقه ۱۳، این حرکت با شوت پدرو تکرار شد. در دقیقه ۲۶، حرکتی که در شلوغی محوطه جریمه خود فابرگاس آغاز کرد، بعد از برخورد توپ با مدافع حریف و پاس زیبای موراتا با ضربه سر، به فابرگاس رسید تا این بازیکن با یک ضربه ساده، توپ را به گوشه دروازه برساند.

در دقیقه ۳۲، شوت سیگوردسون با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد. در دقیقه ۴۰، سانتر ارسالی سزار آزپیلیکوئتا را موراتا با فرار از کمندِ آفساید و ضربه سر، به زیبایی به گل دوم چلسی تبدیل کرد.

آلوارو موراتا -  Alvaro morata - chelsea - everton

چلسی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد. شوت پدرو در دقیقه ۴۷، با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت. در دقیقه ۴۹، فرصتی که نزدیک بود نصیب ساندرو رامیرز شود را رودیگر به کرنر فرستاد. در دقیقه ۵۳، ضربه موزس با اختلاف بیرون رفت. در دقیقه ۵۸، شوت پدرو دوباره راه به چارچوب نیافت.

در دقیقه ۵۹، موزس در موقعیتی شبه تک به تک، توپ را به آرامی در اختیار پیکفورد قرار داد. در دقیقه ۸۰، شوت ویلیامز در حالتی نامتعادل، از بالای دروازه کورتوا به بیرون رفت. در دقیقه ۸۴، اولین موقعیت جدی اورتون هنگامی خلق شد که روی سانتر ارسالی سیگوردسون، ضربه سر ویلیامز با اختلاف کم به بیرون رفت. با در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

شرح گل‌ها

سسک فابرگاس دقیقه ۲۷ برای چلسی: حرکتی که در شلوغی محوطه جریمه خود فابرگاس آغاز کرد، بعد از برخورد توپ با مدافع حریف و پاس زیبای موراتا با ضربه سر، به فابرگاس رسید تا این بازیکن با یک ضربه ساده، توپ را به گوشه دروازه برساند.

آلوارو موراتا دقیقه ۴۰ برای چلسی: سانتر ارسالی سزار آزپیلیکوئتا را موراتا با فرار از کمندِ آفساید و ضربه سر، به زیبایی به گل دوم چلسی تبدیل کرد.

خلاصه بازی

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد