کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رتبه بندی برترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تا هفته سوم؛ مارکوس آلونسو در صدر جدول

مدافع چپ اسپانیایی آبی های لندن در صدر جدول برترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تا هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت. 

 

 مارکوس آلونسو، وینگ بک اسپانیایی چلسی، در صدر برترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تا هفته سوم قرار گرفته است. در آخرین دیدار چلسی در لیگ برتر که با پیروزی 0-2 این تیم مقابل اورتون همراه بود، آلونسو شش تکل صحیح داشت و 91 درصد از پاس هایش را با موفقیت به مقصد رساند. با این وجود، دابل او در دیدار هفته قبل مقابل تاتنهام تاثیر زیادی در رسیدن وی به صدر جدول برترین بازیکنان لیگ برتر تا پایان هفته سوم داشت.


به گزارش سایت Sky Sports، پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، با یک پله سقوط نسبت به هفته پیش در جایگاه دوم جدول این هفته قرار گرفته است. یونایتد که در این هفته سومین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد (مقابل لسترسیتی)، نمایندگان دیگری را نیز در بالای این جدول دارد. روملو لوکاکو در این رتبه بندی جایگاه پنجم را دارد (یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته)، هنریک مخیتاریان در جایگاه ششم است (سه پله صعود) و داوید ده خیا نیز در جایگاه هفتم قرار دارد (22 پله صعود). 


لیورپول دیروز (یکشنبه) موفق شد با چهار گل آرسنال را در آنفیلد در هم بشکند. سادیو مانه (رتبه چهارم، شش پله صعود)، روبرتو فیرمینو (رتبه هشتم، سی و چهار پله صعود) و محمد صلاح (رتبه نهم، چهل و دو پله صعود) از گلزنان بازی دیروز بودند و وارد جمع 10 بازیکن برتر لیگ برتر تا پایان این هفته شدند. 


لیورپول
یوناس لوسل - دروازه بان هادرزفیلد - از هفته نخست لیگ در بین سه بازیکن برتر این جدول بوده و در این هفته نیز جایگاه سومی خود را حفظ کرد. هادرزفیلد در این هفته با کسب تساوی 0-0 مقابل نیوکاسل، سومین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کرد. دله آلی، هافبک تاتنهام، نیز با گلزنی برای تیمش در دیدار روز گذشته مقابل برنلی، صعودی 28 پله ای را تجربه کرد و به رتبه دهم جدول رسید.

جدول برترین بازیکنان لیگ برتر بر اساس عملکرد بازیکن ها در 5 بازی اخیرشان شکل می گیرد و با بهره از 32 آمار مختلف، به بازیکنان امتیاز می دهد. در لیست زیر، لیست 50 بازیکن برتر لیگ انگلستان تا هفته سوم را مشاهده می کنید.

برترین بازیکنان لیگ برتر
در لیست زیر نیز برترین بازیکن هر یک از 20 باشگاه لیگ برتر انگلستان را (به ترتیب الفبای انگلیسی) مشاهده می کنید.
برترین بازیکنان لیگ برتر

طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد