کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی تا پنج شنبه برای خرید ۴ بازیکن اقدام می کند

سران چلسی امیدوار هستند در ۴۸ ساعت پایانی نقل و انتقالات، کارهای مهمی انجام دهند.  
 مثل هرسال، چلسی دوباره فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی را به روز آخر کشانده است. به گزارش مت لاو، تیم آبی پوش لندن تصمیم نهایی را گرفته و امیدوار است در ۴۸ ساعت آینده، وضعیت انتقال ۴ بازیکن را مشخص کند.

چلسی فردا صبح پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی برای راس بارکلی، به اورتون ارسال می کند. ستاره تیم لیورپولی، خواهان جدایی از باشگاه است اما تاکنون موفق نشده چنین خواسته ای را عملی کند. اورتون در آغاز فرصت نقل و انتقالات، قیمت بارکلی را ۵۰ میلیون پوند در نظر داشت اما حالا می داند که قرار نیست چنین رقمی را دریافت کند و به همین دلیل حاضر به مذاکره با چلسی شده است. بارکلی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده و اگر به فروش نرسد، می تواند سال آینده به طور رایگان تیم را ترک کند. ستاره ۲۳ ساله فوتبال انگلستان همچنین ۳ ماه دیگر به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ از میادین فوتبال دور است و به همین دلیل چلسی می تواند از این شرایط برای کم کردن قیمت استفاده کند. در آن سوی میدان، تاتنهام هاتسپر به طور جدی وضعیت بارکلی را زیر نظر دارد اما هنوز مشخص نیست که آیا در دو روز پایانی پیشنهادی برای مقابله با چلسی ارائه می کند یا خیر. اورتون امیدوار است این اتفاق رخ دهد تا قیمت بازیکنش افزایش پیدا کند.

گزینه دوم لیست چلسی، الکس چمبرلین است که تیم کونته، از دوشنبه بر سر مبلغ ۳۵ میلیون پوند با آرسنال به توافق رسیده است. آبی ها هنوز با چمبرلین به توافق شخصی نرسیده اند و دو باشگاه منتظر هستند این اتفاق رخ دهد. چلسی نگران است که لیورپول در لحظات پایانی سعی در دزدیدن بازیکن کند و به همین دلیل در تلاش است با سرعت هرچه تمام تر انتقال را تمام کند. چمبرلین نسبت به آینده اش در چلسی ابهاماتی دارد که امروز نماینده چلسی با وصل کردن بازیکن به گری کیهیل، سعی کرده است وی را متقاعد کند که چلسی می تواند انتخاب درستی برای او باشد. زمانی که چلسی کیهیل را به خدمت گرفت، وی نمی دانست که آیا به ترکیب اصلی می رسد یا خیر و از طرفی در مورد موفقیت باشگاه، شک داشت. گری کیهیل در چلسی خیلی سریع جایگاه ثابتی پیدا کرد و موفق شد با این تیم، انگلستان را فتح کند.

گزینه سوم، دنی درینک واتر، هافبک ۲۷ ساله لسترسیتی و تیم ملی انگلیس است که هر دو پیشنهاد اول چلسی برایش رد شده است. با این حال این خوش بینی در اردوگاه تیم کونته وجود دارد که پیشنهاد سوم که فردا از راه می رسد، مورد موافقت قرار می گیرد. چلسی منتظر است لسترسیتی، گزینه جانشین را خریداری کند. روباه ها اخیرا به کریچوویاک لینک شده اند.

گزینه چهارم، فرناندو یورنته، مهاجم سابق یوونتوس و کنونی سوانزی است که فصل موفقی را پشت سر گذاشت و آنتونیو کونته برای به چالش کشیدن خط حمله اش، می خواهد دوباره با شیرشاه اسپانیایی کار کند. چلسی امروز به سوانزی اطلاع داده که به یورنته علاقه مند است و تیم ولزی خود را آماده خریدن جانشین کرده است. سران چلسی برای راضی کردن کونته و قوی کردن لیست تیم قهرمان، کار دشواری در پیش دارند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد